A inak tak mi napadlo, prečo tá "utajená" jazda L 516 okolo 1:30 - 2:00 nebola nikdy pre vlkov, keď teraz zrazu sú pomaly aj všetky služobné jazdy aj pre vlkov?
Lenže zmenou 206 zhoršíš spojenie Kramáre - Hodžovo, keďže odtiaľ zoberieš 5 spojov za hodinu.
Re #80455 intony: Opäť znižuješ kapacitu na Kramároch bez náhrady menením 209, no keby sa potom dali na 204 kĺbaky, môže byť.
Re #80469 Mike: Vzhľadom na súčasnú vyťaženosť L 516 si myslím, že ten odchod nikomu chýbať nebude.
Re #80503 hoppusmark: Pred Ovsišťom by som ešte spravil Pražskú, Prokopa Veľkého, Lamač,... .
Re #80542 Beus: Hej, tie kriteria ma zabavili.. este by som chapal instalaciu do Urbin, kedze tam to slubil Solaris a ratal som s tym ze sa dohodli ze to preplati. Ale ked som zbadal 300 ks? Vsak do toho roku 2010 ani nebudeme mat tolko prevadzkyschopnych vozov ? alebo vlastne ?
Nad tou výzvou sa mi rozum zastavuje... holt, zahradnícka logika...mesto ani DP nemá peniaze, ale ide ich vyhodiť na 300(!) samohasiacich zariadení, a ich preiodické kontroly a údržbu... znalejší snáď budú vedieť, či a kde sa niečo také pri CNG vozoch používa a objednáva...obávam sa však, že veľa takých miest nebude...
A najviac som sa nasmial, ako si sám Zahradník tou výzvou nadefekoval do ústneho otvoru - mal veľké reči o tom, že cena by nemala byť jediné, ani prvoradé kritérium, a čo sa zrazu dočítam:
Kritériá na hodnotenie ponúk:
cena samohasiaceho zaridenia s montážou
cena revízie a opravy
K tej potrebnosti N95 na Šafku - objektívne to posúdiť neviem, to sa priznám...súdim však podľa toho, že keď tam v noci stojím so 408, tak sa mi tuším ešte nestalo, že by som tam nevidel nejakú voľne pohodenú poflakujúcu sa skupinku, snažiacu sa dostať do Petržalky
ja som vcera nieco po deviatej cakal na Hodzovom smer Koliba, a to uz tam boli aj nove terciky, aj nove CP. Vo vitrine bola aj nova mapka, ale oznam som nikde ziaden nenasiel.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.