Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #82105:
To široké nástupište, fajn, ale hovoriť o 3+3 a o tom, že zeleň na ulici má byť iba rezerva pre ďalší pruh pre autá... nebavíme sa náhodou práve po tieto dni bavíme o tom, že tie naše ulice by nemali byť len pre autá? Napríklad nejaká tá zeleň a stromoradia je niečo, o čo sa snažia aj v iných mestách.
Reakcia na: risko1 #82135:
Preháňaš. Z vlastnej skúsenosti viem, že sa dá ísť relatívne načas, a pritom v kontexte danej situácie a možností počkať na dobiehajúcich ľudí / prestupy. Okrem toho vodič, pokiaľ má trochu rozumu, by mal poznať, ako mu idú semafory a kde si môže čo dovoliť. Príklad: Na Hodžovo nám. v smere od Kollárovho niekedy prichádza 203, za ňou tesne 212. Tam je jasné, že potenciálne ľudia chcú prestúpiť. Napriek tomu dosť veľa vodičov 203 just zavrie dvere a odíde, akurát keď prichádza 212, a to napriek tomu, že potom stoja na červenej aj pol minúty. A ešte sa pekne rozbehnú do tej červenej, a potom prudko brzdia....

Okrem toho sa mi zdá, že si niektorí pletú prestávky s vyrovnávacími časmi, ale to je už iná téma...
Reakcia na: 810zssk #82173:
Super vtip ?
Reakcia na: Vladimír #82172:
Z hladiska DP to tak vychadza.
Reakcia na: C734.00 #82163:
Hehe.. čiže som z toho pochopil, že bohatý Prešov a chudobná Bratislava ? ? ?
Reakcia na: d3k0 #82100:
Myslím, že keby jazdila X5 na časy bežných spojov - 4 minúty, bolo by to v smere do mesta akurát. Za 4 minúty sa dá stihnúť peší presun, aj prestup do busu + čakanie busu na nejakého dobráka na hlavnej, čo ho pustí + jazda busu +prestup do električky. V smere z mesta je to, samozrejme, horšie - aj keby sa jazdilo načas, intervaly medzi nimi by boli 3-6-6. Tam by som asi nečakal (leda v prípade, že cestujúci už prichádzajú), resp. len večer.
To, že nie sú vodiči električiek, síce debilnosť intervalov môže ospravedlniť, nie však odstrániť:-). Ostatne, pri rovnakom počte vodičov by sa dal ujazdiť aj 5-minútový interval, hoci bez zálohy (alias X5/8), ktorá je pri 8 vozidlách a 5-minútovom intervale zbytočná.
A treba tiež pre objektívnosť uznať, že X11 je lepšie ako nič.
Trošku iný prípad ako dobiehanie cestujúcich, nedávno som jeden jediný krát šiel cez výluku v Gaštanovom Hájiku. Ľudia sa doplazili na zastávku, resp. medzi zastávky, lebo vieme, že sú tam dve nástupné zástavky. Prvá prišla trojka na zastávku v obratisku, ľudia ponastupovali, pocvakali lístky. Vodič stál... Asi o 20 sekúnd vyšla z obratiska linka 5, otvorila dvere na inak priebežnej zástavke a zavrela, No a trojka stála ešte 3 minúty s ľuďmi...

Všetci sa len mohli z trojky pozerať a myslieť si, že sa už tri minúty mohli viezť.
Reakcia na: S499.1023 #82121:
V tom prípade nastáva variant B - sťažnosť na kraj.
Reakcia na: risko1 #82134:
Ja mám s čakaním vlakov celkom dobré skúsenosti. Napríklad sa mi stalo, že pokladníčka v našej zastávke nejako nevedela vyplniť kilometrickú banku a vlak na mňa asi dve minúty počkal. V máji som zasa išiel z Prahy, vďaka neschopnosti gorily a ešte väčšej neschopnosti Českých dráh (jeden úplne zbytočný preprah na 230-ku) sme chytili také meškanie, že by mi ušiel prípojný osobák z BA (cca 13 min., štandarná čakacia doba je 10) a musel by som vyše dvoch hodín čakať. ZSSK a ŽSR zabezpečili čakanie prípoja a prestup na hrane. (Samozrejme, že som za to poslal mailom pochvalu.)
Reakcia na: S499.1023 #82142:
S Prahou máš v zásade pravdu, často je vo výlukovom ozname "náhradní doprava nebude zavedena", ale pamätám sa aj, že pri výluke Karmelitská jazdila NAD v úseku Malostranská-Malostranské nám., čiže 1 zastávku. A predovšetkým, v Prahe sa robí oprava väčšej časti naraz a nie každý rok 5 polí, takže by skôr urobili NAD Rača-Garda a opravili zároveň úsek až po tú cestu za vozovňou.
Reakcia na: C734.00 #82163:
Ako príklad môžem uviesť postoj DPB ku klimatizovaným vozidlám. Jeden týždeň čítam článok, kde niekto z DPB tvrdí, že klimatizácia absolútne nie je potrebná. O týždeň na to sa začnú 40-stupňové rekordné horúčavy, ktoré trvajú celý týždeň vkuse.. Meteorológovia predpovedajú, že podobné výkyvy budú častejšie..

Teraz si zober, že by DPB predtým dostal peniaze na nákup väčšieho počtu nových autobusov. Samozrejme by ich objednal bez klímy, pretože sú tam "múdri" ľudia...
A tak by sme sa ďalších 15 rokov škvarili v nových autobusoch každé leto..
Takže áno, aj peniaze sú dôležité, ale rovnako sú dôležité správne rozhodnutia zodpovedných ľudí...
Reakcia na: C734.00 #82163:
Predovsetkym od ludi v tom podniku..
Reakcia na: C734.00 #82163:
No neviem neviem...nečítaš toto diskusné fórum?
Reakcia na: hoppusmark #82161:
to nezavisi od dopravneho podniku, ale od penazi. ak by DPB mal peniaze, tak nevyzera tak ako vyzera.
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3093

BUSportál se Františka Bednára zeptal, jak se vyrovnává prešovská doprava se zvyšujícím se počtem horkých dnů. "Přestože jsme zatím pořizovali trolejbusy bez klimatizace, do budoucna to bude asi nevyhnutelné. Zatím se snažíme alespoň zvyšovat větrací kapacitu stávajících vozidel úpravou oken. Co nás i většinu cestujících opravdu velice trápí, je neustálý vandalismus, " říká František Bednár a dodává: "Prostřednictvím BUSportálu bych také rád ujistil návštěvníky internetových diskusních serverů, že zaznamenáváme a řešíme jejich podněty. Dopravní podnik města Prešova se soustavně snaží o to, aby cestování veřejnou dopravou v Prešově bylo stále příjemnější."

moja poznámka: DPB sa od Prešova má čo učiť.... ?
ma niekto zajuem o Karosu SL11? majitel sa jej chce zbavit, zosrotovat ju. Prida sa niekto?
Reakcia na: KLF #82140:
Napríklad, keď idem električkou na PKO, ktorá má prísť 3 minúty pred odchodom L 30, električka 2 minúty mešká, 30 príde na zastávku s náskokom 1 minúta, vodič vidí, že mu bežím do voza, no zavre mi pred nosom a odchádza stále s náskokom, pričom najbližší spoj ide o 20 min. Je podľa teba to utečenie L 30 správne?
Reakcia na: risko1 #82134:
Nerozumieme si. Ja Ti predsa nevravím, že máš každého na každej zastávke čakať. Z praxe dosť dobre viem, že bez ohľadu na linku, spoj, čas odchodu a mieru meškania národ dobieha vždy a všade. Ani ten vlak s odchodom o 12.00, ako si správne napísal, nebude čakať na mňa do 12.05.

Lenže ja hovorím o inom, aj celá debata je o inom. Ak ja vystupujem z vlaku, ktorý má príchod o 11.55 do vlaku, ktorý má odchod o 12.00 a ten prvý má meškanie, tak ten druhý vlak ho bude čakať aj za cenu, že sám zmešká. Preto je mi nepochopiteľné, že nie nejakého zabudnutého jednotlivca, ale električku plnú ľudí odignoruje vodič odídením zo zastávky, na ktorej na ňu mal naväzovať.

Re #82135 risko1: Občasným vyčkaním pol minúty na prestupujúcich (nie dobiehajúcich!!!) cestujúcich si ohrozuješ bezpečnostnú prestávku? To je prestoj 30min. raz za štyri hodiny a jedine za ten Ťa môže policajt crčkovať. Rozhodne nie za nejaký vyrovnávací čas nejakých 7 minút...

Re #82136 risko1: Nie som zamestnancom vašej dopravnej firmy, ale pokiaľ je u vás povinnosť dodržať včasný odchod z východzej zastávky nadradená povinnosti vyčkať na prestup cestujúcich, tak pracuješ vo veľmi divnej firme. V našej firme by som rozhodne vodiča za vyčkanie cestujúcich pochválil.
Reakcia na: hoppusmark #82153:
Nečítal si, čo som písal o zhoretom CNG buse v Tepliciach?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.