Imho by mohol DPB a cestujúca verejnosť dostať jedno Urbino či Trollino od spoločnosti zdarma ako pokus o mimosúdne vyrovnanie. ☺
Ak toto vedenie dpb nepotiahne na arbitráž za spôsobené škody, tak tam vo vedení nemajú čo robiť.
Olé ! Predpokladám, že si bol členom týmu, ktorý pracoval na pozorovaniach a štatistikách.
Aby si vedel, tak to čo si napísal o podloženom fakte ani nesnívalo. Je nemožné jedfnoznačne potvrdiť ani vyvrátiť, nedá sa tvrdiť, čo je pre budúcnosť lepšie.
Aj Diesel v hybridnom pohone pri 30 % úspore schopný rekuperáciou pri brzdení niečo dostať do akumulátorov, nie je to pravé orechové. Stále je to diesel.
Keď sa opieraš o ekologickú stránku veci, vieme, že na svk sú pomerne "čisté" elektrárne, že len 27 % šťavy pochádza z Novákov a Vojan ?
Bezpečnosť dopravy nemá vplyv na vec ? V pamäti máme jedinú nehodu nebohej 6617, ktorá bola zapríčinená odtrhnutím poklopu kanála, zatiaľ čo autobusy sa kyptia o dosť častejšie. Nie je to dané aj spôsobom, akým sú trolejbusy schopné skrátiť brzdnú dráhu ?
Dosiahneš takú dynamiku a životnosť z EURO 5 ? Nie.
Dosiahneš v autobuse taký komfort či nízku úroveň hlučnosti ako v trolejbusoch ? Nie.
Ak by už v blízkej budúcnosti došlo k oznámenému, no nerealizovanému nákupu ďalších šiestich agregátov, prípadfne aj za použitia tyčovodu na DD by bolo možné akúkoľvek dlhodobejšiu výluku na trolejovom vedení plnohodnotne hradiť. To sa Ti na agregátoch tak strašne nepáči ?
trochu OT, ale na námestí SNP by sa v smere na zast. Kamenné námestie či Jesenského mohla resp. mala zriadiť plnohodnotná - ostrovčeková zastávka.
A v rámci toho by som tú extra drahú a nechutnú taxislužbu poslal zpred tržnice kadeľahšie, zrovnal chodník a pečia zóna - až po Klobúčnickú (resp. aj to už chcela byť pešia zóna dávno).
1. Za invektívu sa ospravedlňujem. Vykypelo zo mňa to, že ma začínajú srať ľudia, čo sem píšu "toto by som zrušil, tamto by som zlúčil, hento by som presmeroval", a to len preto, že sa im to zazdalo pekne vyzerajúce na mape, bez toho, aby premysleli dôsledky.
2. Pokiaľ ide o prístup "nikdysatotaknerobilo", tak takto sa to skutočne nikdy nerobilo a dúfam, že ani nebude - rušiť najvyťaženejšie zastávky. Naopak, Tvoj prístup mi pripomína myslenie magorstrátu - aby sme získali desať sekúnd navyše pre IAD, zrušíme zastávku MHD, linku alebo najlepšie rovno celú MHD.
3. Zrušenie zastávky PCC pre linku 50 v smere ku Slimáku Ti neprinesie nijaké zníženie počtu červených pre električky ani pre autobusy. Chodci majú totiž zelenú od PCC na zastávku električky v smere centrum počas zelenej pre autá z Riazanskej, zelenú od zastávky električky na západnú stranu Vajnorskej počas zelenej pre autá z Vajnorskej doľava na Riazanskú a zelenú cez Riazanskú počas zelenej na hlavnej ceste. Zrušením akejkoľvek zelenej pre chodcov nezískaš pre električky, autobusy a autá ani sekundu.
Super vodica som dnes zazil na 210.. nastupim na ASMN iduc na Karpatsku.. to ze sa nestoji na vylukovej trase (aj ked neskor mi iny vodic zastal na Trnavskom na vystup) chapem - predsalen sa chodi dlhsiou trasou ale to ze ked sa na Karpatskej postavim ku prednym dveram a neotvori mi ani potom ako stlacim znamenie vodicovi nepochopim a nemozem to povazovat za nic ine ako obycajnu prispatost az idiotizmus ? ? ?
Re nikiliky: byť ja tvojím nadriadeným, pošlem Ťa asi na ozdravný pobyt do brazílskej džungle. Prepracovaný? Máš toho plné zuby už, čo? Ja stále hovorím, Ty a Tebe podobní ste pre MHD BA väčší problém ako málo peňazí od mesta.
Obávam sa, že s prístupom "á la DPB" si v tomto konkrétnom prípade prišiel ty. A na Martina Fundárka neútoč, on tomu na rozdiel od teba rozumie. Skús sa skôr zamyslieť nad sebou.
iste je to relativne ale co velmi relativne nieje je to ze do USS je mesacnik drahsi (asi najdrahsi mesacnik na slovensku) pritom kvalitou cestovania sa spoje velmi nelisia (iba su zrychlene)
Re #82298 810zssk: na linke do USS az tak vela NP vozov nenajdes ? Uz rozumiem co si myslel tym ze v KE nemame AZ take vraky. ...aj ked zas intervaly.. - toto presne si vystihol ?
Asi takto nejak rok nazad ako som šiel 98 na brigádu skoro ráno tak sa tam tá zastávka prepadla ? tak asi pár dní tam busy nestáli. Myslím 50 v smere na OD Slimák.
No tá zastávka Polus pre 50 je natrieskaná takže je využívaná, len neváhoda 98 je, stojí pri Poluse 2x. Zrišením tej zastávky by sa zrýchlila 98 ale poondila 50. Dalo by sa spraviť aj také,že by 98 vynechávala tú zastávku ale v prípade,žeby sa tam nasáškovala 50, tak 98 by za ňou ostala vysieť. Lepšie to už nepôjde ako to je.
Prešovskú dopravu mi predstavovať nemusíš. Oproti bratislavskej je rozhodne vpredu - a za neporovnateľne menších dotácií ako tečú do bratislavskej MHD...
Re #82204 risko1: Akosi mi stále nerozumieš, o čom píšem, resp. nechceš rozumieť. Možno si to niekedy budeme mať možnosť vydiskutovať osobne, ale do tej doby radšej túto tému tuto na fóre končím, v ďalšom písaní o tom nevidím zmysel.
Re #82297 tbus: Všetko je relatívne. Taký Prešovčan určite v Košiciach vraky objaví, naopak, pre Bratislavčana je košický vozový park príkladom zákazníckeho luxusu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.