Napadla ma taká haluz.. Aká je vlastne ešte hodnota priemernej krasňanskej Vrakosy??? (Teda napríklad, že by DPB chcel predať takú Vrakosu, koľko by za ňu dostal?)
Má to ale aj racionílny základ, pretože z takýchto čísel bude potom možné zistiť, aká je vlastne (ešte zatiaľ) hodnota majetku DPB ?
Aspoň upozornovali vodičov aby si dali pozor na električkovej konečnej v Karlovke... Ževraj tam padlo trakčné vedeneie a pobehuje tam veľa chodcov na to kukať... ?
Viete o tom že 7071 pri prichode na zast. Tech. univerzita hlasi Slovenska Technicka univerzita??? ? Inak to slovenska je tam nejako "nalepene" mozno zo SLOVENSKA akademia vied a po zazneni je asi 1 sek. pauza ?
Dnes v premavke suprava 7812-7811 s reklamou na Viedenske letisko,klasika tmavy nater ako na A.buse,ak som dobre videl,tak je na linke 1 alebo 4 (videna rano na Vajnorskej)
Ta infolinka DP a.s Bratislava funguje od 8 do 16 hodiny a ked som to raz potreboval,tak mi to dvihol nejaky (podla hlasu) dochodca,pytal som si info ohladne vianoc a silvestra,ako sa dostanem do roboty,tak najprv rozmyslal potom sa opytal dispecerov,ktory pravdepodobne sedia spolu s nim a dostal som korektnu odpoved.Ale ten informator nie je zrejme na informovanie odkial kam sa dostanes,ale len na cestovne,straty a nalezy,kde su predajne,nahlasenie poruchy automatu na CL a.p. Neviem,mozno sa to uz zmenilo,ja mam tuto skusenost cca 4-5 rokov dozadu.
Inak, co sa tyka DPB, tam ti poskytnu info o linkovani a tak. Vacsinou skor vyuzivam 5950 5555 co je dispecing a tam ti poskytnu aj info o operativnych odklonoch.
Re #83637 Peon: Prevčerom ma "dojala" ich informačná linka 0900... Ja (ich občasný zákazník) potrebujem zistiť niečo ohľadne čipových kariet a cestovného a za to mám platiť 18,-Sk/min v minútovej tarifikácii? Najskôr to zdvihla nejaká nekompetentná osoba a keď jej po tápaní konečne došlo, že mi má dať k telefónu kompetentnú kolegyňu, dokopy som za celý hovor zaplatil cca 140,-Sk. ? Lepšie je preto sa informovať osobne na ASMN pri okienku...
PS: Údajne je autobusmi Slovak Lines povolené cestovať aj vrámci Bratislavy (aj na cash aj na kartu), aspoň tak mi povedali pri okienku č. 2 na ASMN.
2; Železničná spoločnosť Slovensko
Ich non-stop infolinka (z mobilu cca 4,50,-Sk/min, z pevnej linky ešte výhodnejšia) 18 188 je chápaná zrejme ako verejná služba.
3; Dopravný podnik Bratislava
Tú informačnú linku 5950 5950 aj niekto využíva? Aké informácie napríklad tam DPB poskytuje? Nikde som nenašiel, kedy tam sú k dispozícii (pochybujem, že non-stop). Na tej linke neslúžia dispečeri, že?
Ja som tam zatiaľ ešte nikdy nevolal, preto sa pýtam. Ak ste tam volali, akú ste mali skúsenosť a čo ste sa pýtali?
4; Kordis (IDS JMK) – Brno
Automatická hláska umožňuje zvoliť si jednu z možností a od pracovníka si dať napr. vyhľadať spojenie (MHD vrámci mesta aj IDS v okolí, aj ich odchody), dostať odpoveď na otázky ohľadne tarifu a prepravných podmienok, podať sťažnosť, straty a nálezy či získať iné informácie. Tarifikované je to iba ako hovor na pevnú linku (pre nás ako hovor do ČR na pevnú linku).
Čo myslíte, keď sa tu konečne spustí tá „ozajstná BID“, dočkáme sa aj my takejto výhodnej informačnej telefónnej linky?
Pred zastávkou Žilinská sa zrazila 7121 so strieborným golfom. Na mieste sú hasiči a sanitka, trať je zablokovaná v oboch smeroch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.