No fakt netusim preco je ta linka jednosmerna. Nedava to ziadnu logiku.
Co sa tyka mikrofonov, zle som polozil otazku. Islo mi o to ktore typy vozov maju mikrofon do ktoreho ked vodic nieco povie tak to budu pocut cestujuci vo voze
Vynechanie Safarikovho namestia pri L50 rozhodne nie je dobry napad (teraz hovorim o standardnej trase). Safarikovo namestie je v sucasnosti prestupny uzol a ja by som bol za to aby sa niekde zriadila aj zastavka pre L70 (akurat ze neviem kde :D).
K vcerajsku: Ono to logiku malo, kedze by sa tam uz aj tak nikto nenarval, problem bol ze ludia chceli vystupit... a vodic si to nemal ako zistit. Keby do mikrofonu zahlasil nieco v zmysle: "Vazeny cestujuci, v pripade ze niekto chce vystupit na Safarikovom namestie nech stlaci tlacidlo znamenie vodicovi. Dakujem." tak by to bolo OK. Btw.: maju Karosy B7xx mikrofon? Mohol by mi niekto napisat ktore vozy ho u nas maju (aj eliny a tbusy)? Dakujem
Preco kazdy obvinuje Siemens ked sa nieco zmeni v signalizacii? Ved Siemens o nicom sam nerozhoduje, to je len firma, ktora vykonava urcite cinnosti na zaklade zmluv s urcitymi instituciami.
chodim tade aj s autom a tiez tam vzdy stojim... v oboch smeroch ? ale autom sa to da aj stihnut... ale vacsinou to nestiham, popr. idem na oranzovu... bus nema sancu... mna by zaujimalo kto zrusil tie "semafory s odporucnou rychlostou"... stavim sa ze zas ten ........ siemens
Tá zelená vlna je asi (určite) robená pre IAD, takže nie je započítaný čas, ktorý autobus strávi na zastávke.. Preto potom autobus tú zelenú už nestíha ?
ja som mal nervy dnes... isiel som 21 a takmer som nestihol SL, kvoli tomu ze chyba absolutna preferencia dopravy (vsetkych druhov)...
na sancovej sme stali na kazdom semafore kde sa dalo (chytali sme cervenu - ale taku ze sme si ju vychutnali celu)...
ja chapem ze nie je mozne spravit zelene vlny na vsetkych cestach, ale ked to nejde, tak preco neobnovit system tych "semaforov" s odporucanou rychlostou s ktorou chytaju zelenu... ???
preco tieto odporucane semafory nefunguju, ked pred 10 rokmi to islo?
Ja mám s 50 skúsenosť: Preto aby som (občas) išiel pozrieť 98/7, musím sa dostať k OD Slimáku, odchod linky 98/7, je 19:20, odchod 50 je 19:22 cesta trvá k ASMN 22 minút, takže teoreticky by som mal stihnúť 21/7 (19:45 z ASMN), lenže čo ak:
Vodič 50/5 zaspí za volantom, takže odchod je 19:27 , už chytám malé nervy, keď som na ASMN je približne až 19:52 (-10), a môžem 8 minút čakať na autobus a nervy už mám totálne v kýbli, alebo sa stane, že prídem o 19:46, a môžem 14 minút čakať, hoci som mal byť už niekde na Patrónke, stáva sa, že niekedy nejde vôbec ?
ináč tú L50 nejako zodpovední flákajú.. Takmer vždy keď ňou idem, buď mešká, alebo je natrieskaná, alebo nejde vôbec.. Viď môj včerajší príspevok v dispečerskom fóre..
no veď to je jasné.. keby nebola taká situácia aká je, tak by mali poslať ZV hneď pri tom prvom výpadku (čo písal 810zssk) a potom by ten druhý spoj vôbec nemusel vynechať šafko..
Podľa mňa to nebol zlý nápad vynechať Šafko... Totiž ľudia sú jak debili keď sa chcú dostať do autobusu silou mocou, a to isté by sa stalo na Šafku.. A bola by z toho masovka jak v MediaMarkte v Poľsku ? a ešte by tam niekoho utlačili a udusili ?
Lepšie by ale bolo, keby tú otázku, či niekto vystupuje, vodič povedal do mikrofónu, a prípadne nahlásil dispečingu, aby poslal na Šafko ako náhradu nejaké ZV, hoci aj kraťas.. Lenže to by aj dispečing musel byť chápavý a vyjsť tomu vodičovi v ústrety..
To je čo za bláznovstvo otvárať nákupnú časť, keď veža ešte nie je hotová? Ale to je slovenský zvyk, všetko otvárať na polprofil ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.