tak ja som nehoril o terajsom stave, kedy sa to neda, ale ani v projektovej faze sa o tom fakt neuvazovalo. ano mozno to niekoho ad acta napadlo, ale tam sa proste vzdy pocitalo s trolejbusmi
cestovanie v Prahe pred otvorením metra som zažil. Prakticky od roku 1970 sa tu pohybujem pravidelne.
Stále to však neznamená priame spojenie odvšadiaľ všade. Ja napríklad na väčšine svojich ciest Prahou metro nepoužívam - vyplatí sa len vtedy, ak treba prestupovať max. raz medzi povrchovou a podzemnou dopravou, v prípade potreby prestupu medzi linkami metra sa to vyplatí definitívne jedine v prípade, že ideme do oblasti, ktorú povrchová el. trakcia neobsluhuje.
Suhlas. Na Milda Street travim podstatnu cast zivota a na spojenie sa nemozno stazovat. Aj ked niektore veci by MNE viac vyhovovali, avsak MHD je pre vsetkych a tak musim respektovat ze takto je to lepsie.
130 mega ? Však to sú 4 miliardy. Zveiratká. Zvyšok bude platiť náš rozpočet ?
Hovada, to sa nedá takto. A použijem vetu, ktorú neznášam keď niekto používa: "Ja som to vedel."
Hovada. To aj ja si nakreslím, čo jnakreslím, však aj kresliť sme si to museli sami. Ja len poviem urobte , dám možno do toho nejakých 15 percent a ešte ma za to budú zbožňovať.
Jááááááááj rýchlo niekam s tou zberbou.
Už som rezignoval. Už ma to ani nehnevá. Dobre nám tak.
? No, z hlaváku a späť som sa taktiež niečo navláčil. Najlepšie keď Ťa ráno o šiestej vyhodí panónka do zimy ?
Aspoň vieš pochopiť v akých núdzových podmienkach sa žena nachádza mimo základne. ☺
Ele, BA je značne inak založená a doriešená. V Prahe je také niečo ako odvšadial priamo napojený wilsoňák nemožné a nepotrebné.
Nemám tam obhajobu centrálneho prestupného uzla hlst. Viac som vystúpil proti skracovaniu 201 po Trnavské , čo je imho nápad za 100 (a keby to niekto chcel zrealizovať tak jediné čím sa dá objektívne brániť je práve skutočnosť, že iné časti priame spojenie zabezpečené majú, aj keď je proti viacero dôvodov).
Priame spojenie akejkoľvek rici s Új pályudvarom je v Bratislave síce dlhoročnou tradíciou ale nie je mi jasné, načo je to dobré (samozrejme okrem psíka, ktorý chodí na stanicu skoro tak často ako do školy). V mojom pražskom bydlisku priame spojenie na Nádraží Františka Josef II. Wilson Hlavního nemám a úplne v pohode prestúpim, aj keď veľakrát vlečiem ťažkú batožinu (najmä ak frajerka práve sťahuje zanedbatěľnú časť svojich propriet medzi PH a BA ? )
Suhlasim! I ked ta cobra sa mi moc dizajnovo nepaci. Kazdopadne to bude vyzerat medzi niektorymi zastavkami smiesne, ze elektricka bude tvorit cca 1/4 z celkovej dlzky.
Jasna paka, to by bola uplna hovadina. Naco by mi bol autobus konciaci na hlavnej stanici? Predstanicne namestie je dolezity prestupny uzol, prip. vystupisko.
No jo no. Vyhody 92: rychlost (v rannej spicke oproti 83 urcite, to mam odskusane aj ja), komfort cestovania
Nevyhody: obcasnost (proste dojde medzitym substitut :)), chybajuca nadvaznost na novy most (no, este Dvory, dajme tomu...) a este by mala byt podla mna tahana cez sidlisko v DNV, hoci by to bola len 1 zastavka. Zamestnancom z VW by to neublizilo - teda aspon podla mna.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.