Ten nápad, neni zlý. Chceli niečo také ako tá bývalá električka Wien Blava. Len otázna je jej obsadenosť. A DPB vždy vyhlasoval, že na túto linku nebude doplácať mhd v Blave. No jo... verím - neverím
Potrebujeme strategicke riadenie (tu je jeden strateg), ktory vytyci strategicke ciele a plany, ale zase nie len tak sam od seba, spatna vazba z okolia a z rieseneho uzemia. Potom sa zacne zostavovat strategicky plan a tu je zase nutna spatna vazba okolia a zucastnenych. Vo faze planovania je strateg v roli koordinatora zberu dat, informacii a podnetov.
Nasledne sa strategicky rozhoduje - tu sa uz vybera konkretne jeden smer riesenia. A zase je toto rozhodnutie pripomienkovane. Nasledne, ked sa prijme strategicky plan a strategicke rozhodnutie - nastupuje faza projektoveho riadenia.
Projektove riadenie sa robi tak, ze na zaklade strategickeho planovania a rozhodovania sa urobi projektovy plan (to je takticka uroven) vyuzitia zdrojov ludskych, financnych, casovych, milniky, synchronizacia participantov atd. Projektove riadenie urcuje taktiku a operativu naplnenia strategickych cielov.
Nasleduje realizacna cast. Vykonavaju sa jednotlive fazy a stupne a casti podla projektoveho planu. Koordinovane projektovym manazerom, lebo len on ma uceleny pohlad.
Hej, na to máme hlavičky makovičky. Keby sme mali každý priložiť ruku k dielu tak sa nikdy nedohodneme. Jeden koordinátor, jeden financujúci, jeden nápad. Odhodlanie a boj za úspech.
No a trafil si klinec po hlave. Robia to úradníci a pseudoodborníci na ministerstvách. Vymení sa garnitúra apotom, ja nič ja muzikant. Takéto projekty potrebujú garanta a splnomocnenca, na viac ako 4 roky.
nie vôbec vôbec... Smola vole, vešak vtáky na nos môžeš tomu kto tam nikdy nebol... ja 94 vídavam denne aj 93 aj ked s nimi nejdem a vidim svoje - kraťase na nich
To určite áno. Ale nezabúdaj, že peniažky sú vyčlenené do r. 2015. Dovtedy to musí stáť. Šijeme horúcou ihlou. Málo času na taký projekt. Jasné, že to treba vyriešiť teraz, ale nech aj na to myslia. Dopadne to ako so štadiónom na MS v hokeji? Dúfam, že nie, lebo od tohto tunela závisí aj dopravná sit. v meste, ale aj rozvoj letiska.
tak ale to nech sa vyriesi teraz pri planovani, projektovani a programovani fondov.
Nie je mozne, ze teraz mesto, ZSR aj stat mlzia a v takomto chaose sa rozhoduje. Potom nech sa najprv rozhodne a az potom nech su vsetky ostatne uvahy.
Hej, ale pri bode jedna: Europska únia, ako ju poznáme v poslednom okamihu zakáže používať tunel, ktorý ona financovala, na používanie mhd. Bude sa oháňať bezpečnosťou a tak. Len dúfam, že tie plánované trasy a zástavky budú obsluhované. Lebo keby tam stáli vlaky ZSR alebo OBB a iné, tak to nebude NS ale vlakový tunel s troma štyrmi zastávkami, kade ide vlak desať krát denne - málo-.
MÁM OTÁZKU: Čo je s tou linkou do Hainburgu. Je to vôbec reálne? A aj keby, prečo ma byť Nástupište a Výstupište pod Novým mostom? Mám rád toto mesto, ale pod N. mostom to je katastrofálne škaredé, teké nereprezentatívne. Šafko je elegantnejšie, Ne? ?
1. NS MHD lahkymi mestskymi supravami v plytkom tunely, cez Dunaj v razenom Tunely , Eurovea, Dostojevskeho, Filialka
2. elektricka cez Stary most s tym, ze sa planuje zatial jedina stavba Safko - Bosakova. Bez uprav Stareho mesta alebo cohokolvek ineho. Financie - mesto na to proste nema, co mesto hovori otvorene. Ten kratky usek zozerie 1,5mld. Cela Petrzalka vyse 8mld, na co by mesto muselo brat uver...
3. Nulovy variant - nic sa nerealizuje.
Z nedostatku financii na investicie a vyvolane stavby (co mesto tiez celkom otvorene priznava) sa nevybuduje kvalitne riesenie a kvalitna stavba. Len sa to este viac pokazi...
ZSR a Europa maju a daju peniaze aj na vyvolane stavby a upravu okolia...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.