Nie, nedopovies to za mna. Za mna budem hovorit vyhradne ja sam.
A kedze si ignoroval co som ti odpovedal, uvediem len citaciu:
"Trasa je dana a v oboch rieseniach je v podstate identicka. Nehovorime vsak o trase v Petrzalke, ale o dopravnom rieseni pozemna elektricka (ktoru navrhuje mesto ako docasny variant na 3 roky) verzus NS MHD v plytkom tuneli." - a dane riesenia sa lisia vo vsetkych kriteriach.
Re #98573 Emo: Ano. osobna zodpovednost je na pleciach presne tohoto cloveka, ci clovekov.
Nuz preto, ze ziaden NS MHD zatial nemame a ani dalsich minimalne 5 rokov mat nebudeme. Vacsinu dna je poloprazdna (lebo nesaturuje dopravne potreby ludi) a de facto sluzi len na presun z/do Kopcanov...
Re #98575 S499.1023: Su to zakony c. 24/2006 Z.z. a 50/1976 Zb.
Pesia dostupnost bude, samozrejme, rovnaka. To vsak uz neplati pre preferenciu a atraktivitu jedneho alebo druheho riesenia (a teda povedzme aj ochote dochadzat k NS MHD ale nie k elektricke).
Re #98587 S499.1023: Takze znovu ta ziadam, vzhladom k tvojmu samozvanemu sebadeklarovaniu za odbornika, aby si svoju odbornost preukazal svojim vzdelanim a odbornou praxou.
Zaroven vysvetli vyznam dopravneho modelovania v dopravnoinzinierskej praxi a metody ich uplatnovania. Aky miesto v tom zaujima dopravna matica?
Listok mozes pouzit len na (v tomto pripade) 30 minut od oznacenia. T.j. pokial si ho oznacis o 12.02 tak s nim mozes bez obmedzenia cestovat a prestupovat do 12.32. V pripade ze cestu ukoncis skor (a uz dalej necestujes), zvysny cas uz vyuzit nemozes.
Dodam ze 30-minutovy listok plati cez vikendy a sviatky az 45 minut.
je to jednorazovy listok na jednu cestu s moznostou prestupovania v ramci platnosti listka. ak v jednom spoji cestujes 20 min. a ak za tych zvysnych 10 minut stihnes prestupit a dopravit sa dalsim spojom do ciela, tak listok stale plati. pouzitie na nejaku inu cestu nie je mozne. platnost listka je 30 minut (cez vikend 45 min) od oznacenia.
ahoj,ja som sa nedavno pristahovala do Bratislavy a nikdy predtym som necestovala MHD preto sa vam mozno moja otazka bude zdat smiesna ale: napr.ak mam 30 minutovy listok a cestujem napr. len 20 min. da sa ten listok(vlastne 10 minut) este pouzit?????
1) To by chcelo ujednotit vzor dopytu v E-T-A trakciach a nieze kazda ma svoje vlastne a potom nik nevie co a ci ho ma stlacit a kedy a ako.
2) Zjednotenie dopytu vo vozoch pre vodicov a samotne zapojenie (vid ako to (ne)funguje na Ik 4xx )
3) Najlepsie by bolo asi natiahnut spagatik po celom voze ev. po celej suprave na prepinac a to by signalizovalo znamenie vodicom na zastavenie ☺
No, hej, Slovak Lines vacsinou nezastavuju ked nikto nenastupuje (ale aj ked niekto CHCE nastupit aby siel v ramci BA). Mna len zaujimalo ako je to oficialne.
U Slovak Lines je to rovnako ako u DPB...
ale mam pocit ze vacsina beznastupiskovych zastavok (t.j. Bajklaska a AS v kazdom meste/obci) je na znamenie, resp vodici si z toho zastavku na znamenie robia, lebo velakrat sa mi stalo ze napr pri istrocheme nikto nevystupoval ani nenastupoval a bus siel dalej... to iste zlate piesky smer nivy... konkretne vcera... vodic spomalil a potom prefrcal...
mimochodom pisal som tam staznost... ten ISIC mi ich stroje stale neberu
Lenže napríklad Dunčo by tzakú koncepciu, ako je vo Viedni, asi nerozchodil. Z toho Studentenhausu, kde bývala frajerka, sme na Südbahnhof mohli ísť buď s jedným prestupom obrovskou okľukou alebo s dvoma menšou okľukou. A teraz si predstav, že denne musíš na Südbahnhof s ťažkými kuframi ? .
1. Uz vela rokov. Myslim ze niekedy zaciatkom storocia
2. On musi zastat aj ked dovidis cislo a nechces nastupit, lebo vodic musi zastavit aj ked nekyves. Samozrejme, pokial nastupit NECHCES je dobre ked to vodicovi naznacis rukov aby nemusel zastavovat
len pre moju info
1- odkedy staci na zastavke viditelne stat (bez davania dalsieho znamenia)
2- co ak nedovidim na cislo? bus zastavi a otvori dvere, aj ked nemusi...
Na Bajkalskú som L39 (číslo by som zámerne nechal 39 a nie 31) poslal preto, aby bol zabezpečený prestup na hrane z L212. Točiť by sa mohla akurát tak okolo Športovej haly (ako istý čas L24, akurát protismerne), ibaže by boli potrebné menšie stavebné úpravy v polomeroch napojení ciest. Ale pri takom sci-fi s predĺžením trolejovej dráhy, by to bol len minimálny náklad navyše. ?
to už či ostane číslo 31 alebo 39 je jedno, len kde by sa na Bajkalskej otočila L39? Tie trolejbusové trasy tam sú super, ale neviem či aj magistrát by bol taký štedrý k DPB, kedže je veľmi málo jasné ktorá trolejbusová trať má najvyššiu prioritu, Lamač? Letisko? Ovsište?
Zatrolejovať Patrónku, potiahnuť troleje z Patrónky do Lamača a po Trnavskej na Ostredky. Potom môžeme:
ukončiť L22 pri hyperTescu,
zrušiť L30 a L38 a nahradiť ich miernym posilnením L37,
zrušiť L31 a spoje presunúť na L39 (viď ďalej),
skrátiť L39 po Bajkalskú a nahradiť ju predĺženou L212,
zrušiť L49 a L211,
zrušiť L63 a nahradiť ju predĺženou L204,
skrátiť interval L204 na polovicu,
predĺžiť L207 k Vojenskej nemocnici,
predĺžiť L212 k hyperTescu.
Budapešť to má myslím,tiež nie? Zastávky na znamenie a otváranie dverí na všetkých vozidlách na dopyt by nebolo od veci. Na margo Patrónky poviem tak, že DNV by pochovala DPB keby zrušili 22 a vodičov nasadili na 21, alebo zrušila by sa 38 a posilnili 37 jedným vozom, alebo tiež tam sú dve linky do Lamač 30+63, čo si Lamačania neodpustia. Detto by sa dali včleniť spoje 31 do 39 s označení premávky po skrátenej trase, prípadne spraviť z 39 dve linky, jednu časť včleniť do 31, spraviť na nej interval 6/12/6//15 a na skrátenej 39 (Ostredky - Vazovova) 20/20/20//20 s klbákmi alebo 12/12/12//15 so sólami. A určite by som upravil aj linky 93+94.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.