K tomu článku podľa mna je dobre nech štrajkujú nech ľudia vedia že aj vodiči možu štrajkovať nie len lekari. A veľku zásluhu majú na tom odbory, a to v Bratislave neni šanca na štrajk, však štrajk vodicov v roku 1997 bol veľkým úspechom,a teraz v odboroch su ludia ktorí nerozumejú danej problematike (alebo nemaju skor zaujem to riešit)
A zas sa tam navážajú do rozdielu medzi Bratislavskými a Košickými vodičmi v platoch, takže zas dobrá zámienka pre hajzlov z východu aby si mohli povedať "skruvená Blava", tak im prajem také isté ceny potravín a všeho ostatného, primitívi.
Najmä tá kvalifikovaná diskusia pod tým o blikajúcom indikátore privretia a protinázor, že vodič sa nemusí vôbec starať.
To vôbec nie je o státí na schodoch ale o tom, že 90% vodičov busov odchádza zo zastávky ešte s polootvorenými dverami a na nejakú kontrolku kašlú. A trolejbusári okrem toho vypînajú aj blokovanie jazdy.
http://ekonomika.sme.sk/c/3778721/Vodici-DPMK-Kosice-vstupuju-v-pondelok-do-strajkovej-pohotovosti.html
Pani vodici, kedy ich budete nasledovat? Uplne staci toto:
"Od pondelka ich budú striktne dodržiavať, čo znamená, že napríklad nepôjde na cestu vozidlo s technickými nedostatkami, prísnejšie budeme dbať na dodržiavanie rýchlosti a bezpečnostných predpisov a podobne" - prva podmienka by dopravne vykony znizila asi o 90%
Mne sa nieco podobne stalo par rokov dozadu, bola to volaka kacica.. ja som vsak mal stastie ze ma mama zachytila a vytrhla nohu z tych dveri... opat sa vsak pytam AKO JE MOZNE ZE JAZDIA VOZY S VYPNUTYM / NEFUNKCNYM BLOKOVANIM ROZJAZDU S NEDOLAHNUTYMI DVERAMI?
Aj vcera na SORke nepriliehali dvere a zacali sa nebezpecne poootvarat...
práve preto by mali byť v nových vozidlách v BA fotobunky.. Vodiči nebudú mať stres, že niekoho privrú, a bude zaručená bezpečnosť..A ľudia si budú musieť zvyknúť, že sa nebudú môcť pchať do autobusu, keď je už preplnený..
na tomto fore som sa pytal kolko budu vodici dobrovolne porusovat predpisy a tak sa vystavovat riziku trestneho stihania - pri preplnani vozidiel - prekrocovani povolenej kapacity osob a stati na schodikoch...
zase sa nic az tak vazne nestalo - ale vodici by si mali jasne uvedomit ze navine budu oni - keby ho zabilo (co je len stastie ze nezabilo) tak hadajte kto pojde do basy... vyhadzovat ludi zo schodikov, alebo riskovat basu???
a co si predstavujes pod takymi pojmami diverzifikovana a variabilna? a PRECO by sa nemohla elektrickova siet postavit aj tam kde teraz nie je? vsak vlak v kombinacii s trolejbusmi mas aj teraz, tak co sa stazujes - mozes ist zo ZST Petrzalka vlakom na hlavnu stanicu no a odtial sa uz lahko dostanes na nivy 210-nou, aj na Flilalku 201-tkou ?
"OTAZKA: Ked bude elektricka obsluhovat len 20% (dobre, povedzme 30%) Petrzalcanov, kto alebo co bude obsluhovat ten zvysok?
Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?
ODPOVED: Zase len autobusmi. Tak naco potom staviame tu elektricku?"
Máš pravdu. Samozrejme by sa doprava na Nivy mala riešiť (s tým určite budeme všetci súhlasiť). Obávam sa, že sa momentálne neplánuje riešiť vzťah Petržalka - Nivy - Filiálka inak ako vlakom zo ŽST Petržalka. Či toto spojenie bude pre ľudí príťažlivé závisí aj od intervalu. To však neznamená, že netreba riešiť vzťah Petržalka - centrum. A predpokladám, že aj po dobudovaní trate na Filiálku a električky na Šafko Petržalke ostanú určité autobusové linky (napr. 83,93), ktorých trasy nebudú súbežné s týmito systémami.
Zatiaľ čo električka vybuchuje vo väčšine aspektov, tvoj NDS je úplne úžasný, pričom mu vzdávam hold za jeho vyriešenie najdôležitejšieho prepravného prúdu Bratislavy a zároveň vyzývam k tomu aj ostatných. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.