To ano, ale vysvetlis mi naco tahat nve kolaje vedla kolaji? Hlavne ked v ramci BID by mala byt premavka na danej trati dostatocne husta. Vyslo by lacnejsie a efektivnejsie keby sa vybudovali: zastavka DNV sidlisko, prestupny terminal DNV ŽST, Lamač, niekde v oblasti pod Kramarmi a Hlavna stanica.
vysvetluj na magistrate. Samozrejme ze zo vsetkych hladisk by bolo lepise stavat zastavku. Naco tahat kolaje tam kde uz su. Ale ked bude ZSR stavat zastavku tak niekto na magistrate, sa nenabali. Na slovensku sa nestavia podla logiky, ale podla mnozstva potrebnych financii. Cim drazsi projekt tym skor sa realizuje. Je mi z tohto statu aj mesta zle.
skoda ze sa na MZ nerozhodli potiahnut nejaku vlecku aspon pred kotolnu v DNV, ale myslim ze aj zastavka by bola/bude vyuzivana... som zvedavy kedy a ci zacne vystavba
pre 21 kludne staci 3 minuty. Pri troch minutach by to bolo obsadene ako smer DNV poobede. To by kludne stacilo. Alebo dajme tomu 2. Ale tu by vznikal uz problem, ze by sa na Prazskej mohli nakopit aj tri vozidla.
aha takto si to myslel. to mas potom pravdu. Ale taku L21 nevyriesia nove klbaky. Jedine, ze sa zrealizuje aj tych 50 kusov vozdiel typu Capacity a L21 sa zacne vypravovat tymito vozidlami.
Najucinjsie by vsak bolo vybudovanie DNV zastavky a vozenie ludi z DNV vlakmi.
Uz hovoris ako doktor....... Ale mas pravdu.... nj....Zato by docela DPB zislo pouzit aj lepidlo a nie sliny p[racovnikov na lepenie dielov... Ked si spomeniem na niektore 14Tr v style ``naco gumove tesnenie, stacia noviny oblepene lepiacov paskou...``
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.