Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Samo1 #104631:
Po prvé, ani pri jednom cykle nebude dvojnásobná, ale menejnásobná, pretože (a) dĺžka vozov MHD, (b) IGK odbočujúce doprava na Leškovu. Po druhé, tých "400" nie je fixné číslo, ale momentálny "dopyt" na danom úseku, avšak ovyplvniteľný. Ktorý inak kľudne, ak veci pôjdu takto ďalej, môže byť o pár rokov aj 600, potom budeš nariekať, že je kolóna x km?
Reakcia na: Papyr #104656:

Tramvaje za První republiky přivážely do městských částí život a obrovsky nastartovaly jejich rozvoj. Stejně tak to funguje dnes. A nemusíme zůstávat pouze u metra, stačí se podívat co dokáže s regionem udělat obyčejná dálnice. Co dokázala železnice udělat s Pardubicemi a naopak co vzala Chrudimi. Vůbec se nechci přít o tom, že v Praze existují potřebnější úseky metra (viz. I.D), ale Letňany za pár let nepoznáš. Metro tam naindukuje pracovní příležitosti, byty atp. Kdyby naši pradědové na každou novinku nahlíželi s despektem o zbytečnosti, dodnes bychom neslezli z koní. A je to tak se vším. Bez infrastruktury se nikdo nikam stěhovat nebude, a pokud nebudou lidi, nebude ani infrastruktura. Někde se začít musí - viz. čerpací stanice na CNG - nebudou-li čerpací stanice, nebudou ani auta na CNG a naopak...do doby než někdo udělá první krok.
Reakcia na: Samo1 #104610:
Aký pohľad ty dávaš? Ja som si nič seriózne od teba neprečítal. Či si iba múdry z tvojich "známostí" na ODP?
Reakcia na: Samo1 #104607:
Trepeš úplné blbosti, bez konkrétnych argumentov.
Reakcia na: ufo #104606:
On (prepokladám) nie je zamestnanec magistrátu... len bohužiaľ niektorí tam uvažujú podobne ako on...
Reakcia na: Samo1 #104599:
Samko, minule si sa tu ukázal ako riadny "expert"... tvoju spleť hlúpostí nebudem radšej komentovať. Možno len dve veci. Nie, žiadne 10-pruhové cesty nie sú cieľom. A keď už chceš operovať s číslami, tak z tých "400 vozidiel" len niektoré idú na Kramáre.
Reakcia na: S499.1023 #104617:
A to je duvod, proc dnes delat totez s metrem?
Reakcia na: Valec #104582:
"Prvá séria pôvodne nemala ani vnútorný displej, dosadil sa až po dodaní druhej séria, ktorá ho už mala."

Čo si ja pamätám, tak aj prvá séria mala odjakživa vnútorný transparent. ?
Reakcia na: Samo1 #104615:
"Mala sa tam dať stavebná uzávera a zo širšieho centra BA spraviť skanzen storočných budov a ciest?"

Ani by som neprotestoval. ?
Reakcia na: S499.1023 #104632:
Lackovič. Má to v maili. ?
Reakcia na: bwd #104641:
"Navyše, keby ho dôsledne používali, tak ho zničia úplne ..." lenže najprv úplne zničia vozidlá. A to bude najskôr vina vodičov, že nevedia jazdiť tak, aby ich menej ničili, potom to bude magoriát váľať na DPB, že veď tie vozidlá tak rýchlo zničiť nemal, a nové aj tak nekúpia, a v neposlednom rade to pocíti cestujúci na komforte jazdy, a zasa sa nám autobusy vyprázdnia o nejakú časť ex-cestujúcich, presadnuvších do vlastných áut. A nič z toho, myslím, nie je žiadúce 🙂
Reakcia na: bwd #104648:
No určite má lepší povrch, než ten BUS pruh. ❗
Reakcia na: Beus #104647:
"Ja mám ten dojem trvale už minimálne posledných 10 rokov..."

Však aj ja, len som nechcel pripustiť, že je to až také zlé.
Reakcia na: bwd #104641:
"Žiadny dramatický rozdiel medzi ním a inými nie je vo vozidle cítiť."

Ale JE ❗
Reakcia na: Beus #104647:
"...skutočne JE markantný rozdiel..."

Dobre, nebudem sa prieť, ten stredný pruh má komfortný povrch, radosť tam jazdiť.
Reakcia na: bwd #104639:
"Niekedy mám naozaj dojem, že dopravu v Bratislave projektujú idioti." - len niekedy? Ja mám ten dojem trvale už minimálne posledných 10 rokov...(teda cca odvtedy, ako som dopravu začal vnímať komplexnejšie) 😞

A úplne mierumilovne - medzi kvalitou BUS pruhu na Panónskej, a priľahlých pruhuv, skutočne JE markantný rozdiel. Vodiči preto buď jazdia vo vedľajšom, alebo tak, že ľavým kolesom kúsok prečnievajú za čiaru, aby pravou stranou netriafali ten najväčší tankodróm 🙂
Reakcia na: bwd #104639:
"Tých, ktorí vyštartujú napríklad v Petržalke zo zastávky Rusovská cesta a poďho rovno do stredného prúdu až po ŽST Petržalka?"

Vieš ale prečo to robia? Lebo ten BUS pruh je na jednom mieste veľmi rozbitý. Takže aby sa tomu vyhli a neničili vozidlá (a aby aj cestujúci mali viac komfortu), tak sa uhýbajú do stredného pruhu.

"Sú aj takí, ktorí to urobia aj po odjazde zo ŽST Petržalka."

To robia vodiči liniek 59, 91/191. A opäťje tu otázka prečo to tak robia? Lebo ako si sám spomenul, BUS pruh sa končí hneď za zastávkou VŠ Manažmentu. Tak aby sa nemuseli v poslednej chvíli zaraďovať medzi autá, keďže tieto linky na spomínanej zastávke nestoja. ?
Reakcia na: bwd #104643:

"Žiadny dramatický rozdiel medzi ním a inými nie je vo vozidle cítiť"

MAm ti to slovicko "Ním" zvýraznit a dva krat podciarknut?
To si pis ze je citit . A uz sa tu nehadajme. Ale ak naozaj nevies kde to je zaveziam ta tam :))))
Reakcia na: bwd #104639:
"Niekedy mám naozaj dojem, že dopravu v Bratislave projektujú idioti." - zial to nie je len dojem
Reakcia na: Laky #104642:
"Ten bus pruh je v strasnoim stave. JAk mozes tvrdit ze neni??? ... ...Niektorí co tu prispievajú ani nevedia kde to je mam taky pocit.... co uz .... "

Niektorí co sem prispievajú ani nevedia, na čo reagujú, mám taký pocit. Tvrdil som niekde, že ten pruh nie je v strašnom stave???

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.