Hej, to je tam. (V Prahe sú veľmi rozšírené, že? Btw. prečo v Prahe nie sú klasické Vignolove koľajnice?) A čo môže byť ten zvláštny zvršok medzi priecestím Jégeho a Mraziarenská?
Ak je tam to, čo je medzi Karldorfom a Unter Krtschats, tak to nie sú SB-8P ale TB93, osobne nevidím dôvod pre použitie takéhoto hlúpeho zvršku v Bratislave.
ale ako v pohode, ja som za unifikáciu, takže s nákupom tých SORiek do Kraksňan (pardón teda Hrbáčova) celkom súhlasím. Len je škoda, že nie sú 12-metrové..
čo sa týka toho prenájmu, tak s tým už moc nesúhlasím.. tam mal vyhrať jednoznačne Mercedes..
a Kraksňany sa môžu oficiálne premenovať na Hrbáčovo, a tvárou Dopravného podniku sa stane Dominik Hrbatý, s ktorým bude podpísaný exkluzívny kontrakt ?
prosím, nechytaj ma za slovo. Toto ja dobre viem, len som si to pri písaní toho príspevku neuvedomil.
A hlavne preto, že podstata toho príspevku bola úplne iná a tie sedačky som tam spomenul iba ako príklad..
VÚIS panely sú tam kvôli tomu, pretože na danom úseku bude prejazd cez koľaje, čiže sa daný úsek zaleje asfaltom, alebo sa tam dá guma. Tie betónové podvaly by mali byť SB-8P a tie sa použili aj pri rekonštrukcii úseku medzi ŽST Vinohrady a voz. Krasňany. Na Milde, predpokladám, bude to, čo pri Centráli.
Áno, na rekonštruovanom, ešte som také nevidel, potom v úrovni Jégeho VÚIS panely, na Miletici zatiaľ nevedno a pri centráli betónové podvaly so žliabkovými koľajami, ako medzi Karlovou Všou a Iuventou.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.