ako ja im drzim palce ale ja som zasa pocul opacne skusenosti, preto som to napisal - nie preto ze je na nom napisane DACIA ? a to nehovorim o dost slabej pasivnej bezpecnosti, co je pre mna tiez velmi dolezite....
No pozor, pozor... V Banskej Bystrici si v 2005-tom tiež mysleli, že sa už konečne od toho dna idú odrážať a ono sa akosi ukázalo že dno je dvojité a dá sa padať ešte hlbšie
No tak nam dnes vyhorela dalsia stara budova, namiesto ktorej sa pravdepodobne postavi nejaka nova vacsia obytna budova... ? Islo o budovu byvalej tlaciarne na Dlhych dieloch... Viac uvidite v zajtrajsich novinach na Markize, JOJke a STV, pripadne uz dnes na TA3...
To, že poplatky za dopravnú cestu znemožňujú používanie železnice, len potvrdzuje nenormálnosť situácie.
Na aký magistrát/ministerstvo/kraj sa obrátili s petíciou občania napríklad Šamorína, že im chodí autobus do Bratislavy? Alebo je to zásluha starostu Šamorína? Ja tiež neviem, na koho by som sa obrátil, ale je dobré, že sa o tom hovorí.
Predpokladám, že za nenormálne považuješ to, že po železničnej trati nechodia takmer žiadne osobné vlaky. S tým čiastočne súhlasím, ale len čiastočne. Je to totiž dôsledok nehoráznych poplatkov za dopravnú cestu, v dôsledku ktorého sa sólo 810 nemôže uživiť nikde. Za poplatky je však zodpovedné ministerstvo.
Druhá vec je, prečo sa vlastne obyvatelia Rajky obracajú na kraj. Bolo by prirodzené, aby sa obrátili na starostu svojej obce, aby im obec zabezpečila základnú dopravnú obslužnosť. A v druhom rade by sa mali obrátiť skôr na bratislavský magistrát, než na kraj - predpokladám, že 99 % z tých, čo dochádzajú z Rajky pracovať na Slovensko, pracuje v Bratislave. A možno by mali aj väčší úspech - Bratislava "cílekne" zavádza absolútne nevyťažené linky, tak by v tom možno pokračovala...
"tak to bude jeden z dovodov upadku" - kam ešte môžeme upadať ? ?
Chce to kompromis. Aby sme nedopadli tak, že pred vstupom do električky budeme kontrolovať trvalé bydlisko.
"a teraz chcú, aby pre nich kraj zorganizoval dopravu" - prepáč, ale mne sa zdá súčasný stav nenormálny. Normálne by bolo, keby sa obce/kraje/štáty dohodli na nejakej spoločnej forme financovania (preferoval by som vlakové spojenie).
901 je dosť extrémny prípad (bez spojenia do Hainburgu), ale mohli by sme byť trochu veľkorysejší. 901 nie je dôvodom úpadku bratislavskej hromadnej dopravy, ani linka do Rajky by nebola.
no to zavisí od viacerých vecí. Tie do Košíc ak myslíš plynové na CNG vyšli na 6,8 mil. Sk s klimatizáciou pre vodiča. Ale to je individuálne. myslím ze pri väčšom kontrakte sa dá ísť aj s cenou nižšie.
dnes som isiel v celocervenej T6A5 3.serie (ev.cislo neviem), perfektna jazda, nebolo vobec nic citit pri prejazde vyhybkami, cize asi nieco zlepsovali aj na podvozku. Interier cisty (zatial), a ta cervena farba az tak zla nie je, nazivo to vyzera celkom dobre..
Predlzenie 91 / 191 je naozaj blbost.. radsej pripojna linka
Otazka je kto to bude financovat. Lebo z nejakeho dovodu Bratislava odmieta financovat Rajku na rozdiel od Wolfsthalu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.