Až tak dopodrobna som to neskúmal na tej ceste z Kopčian do Kittsee, ale kinderko a určite aj Ikarus 415 či iný kraťas by určite nemal problém tadiaľ prejsť.
A veď som v #111396 písal, že Rakúšanov v tomto začínam chápať, že si nechcú nechať po tej ceste jazdiť húfy áut. Ale autobus premávajúci párkrát denne by im snáď neprekážal...
Re #111405 eraser: Ale to by bol na území Petržalky dosť veľký súbeh s MHD, čo by hlavne z eknomického hľadiska nemuselo byť dobré. A keby to aj išlo až do centra mesta a bola by vylúčená doprava vrámci BA (podobne ako na 901-ke), tak ľuďom by sa to iste nepáčilo...
Už koncom júla som tvrdil, že trať od križovatky Záhradnícka ¤ Jégeho až po zast. Slovanet nie je rovná. Spôsob, akým to robili, čiže najprv položili koľaje na nejaké kamene, potom tam pridali nejaké inštrumenty a tak zaliali betónom, je pre mňa podivný a netuším, kde sa takto stavala naposledy električková trať?!
nepocul nahodou niekto nieco o exekucnych prazdinanch v dpmb (moznost vyrovnat pokutu bez exekucnych poplatkov)? vraj nieco take bolo teraz v auguste.. vie niekto nieco o tom?
ta kriva trat je dobra ? taka reklamacia "krivej trate" - na ktoru ma urcite DPB pravo by bola zaujimava, vratane nahrady strat sposobenych z nepremavania elektriciek - teda tak desiatky nahradnych autobusov a nafta (kedze elektrina je asi zazmluvnena dopredu a asi aj lacnejsia)... keby v trnavskej stavebnej spolocnosti ci kto to staval neboli nejaky znami magistratu a DPB tak by sa mohlo ukazat ci sme pravny stat a ci to da stavebnik do stavu aky mal byt a nahradi vsetky vydavky na nahradne autobusy a naftu - co su naklady mozno aj v desiatkach milionov...
Konec koncov to si najlepšie zváži SL samo, ktoré spoje by sa oplatilo končiť inde ako na AS. Výhoda AS je, že je najbližšie zo všetkých zastávok prímestských liniek k centru a ide oditaľ dosť spojov k centru historickému (50,70,78,202,205,206 a 208).
DPB dostal niekoľko krát pozvanie na rokovanie o zavedení linky do Rajky. Odpovedali, že sa na rokovaní zúčastnia. Zúčastnení boli : organizátori petície, starosta Rajky, Čuňova, Rusoviec a myslím, že aj Bezenye dokonca.
Nezúčastnení : DPB
Na DPB som písal o linke do Rajky. Odpoveď bola, že nedostali žiadne pozvanie a, že keby bolo tak sa veľmi radi zúčastnia. Napísal som naspäť, že pozvanie dostali a nezúčastnili sa.
ODPOVEĎ aká došla bola plná nervných vyjadrení o tom, že som pána "Wajgla" urazil a pod, že je to vymyslené z mojej strany a z ich strany.
Ešte si myslíš, že DPB má na dačom záujem? Ich nemôžeš z ničoho obviniť, všetko to sú nedoknuteľní zlodeji, ktorých nemôžeš z ničoho obviniť. Ako sa postavili k obvineniam v BA novinách o tom, že tender na klbáky vyhrá SOR. Klasicky Kadnár, že nevie o ničom, že je to vymyslené. A načo potom čakáme teda? DP drží len veľkohubé vyhlásenia ako je všetko v procese príprav...V PROCESE PRÍPRAV NA ĎAĽŠIE VOĽBY, aby mohli argumentovať ako potrebujú zas 4 roky aby dokončili to v čom pokračovali...ABY ÚPLE DO*URVILI ČO SA DÁ. Nemáme ani najmenší záujem aby dokončili čokoľvek v čom pokračovali lebo je to všetko na nič, zbytočné, akutá ťahajú toto mesto dolu vodou.
ale spolocna konecna - napr na AS, ma velky vyznam z toho hladiska, ze ked cestuje cestujuci z Čataja do Stupavy, nemusi vyuzit DPB, cim by sa jeho cesta predlzila a predrazila. Netvrdim ze primestske spoje musia na AS koncit avsak som za to, aby tu mali zastavku, priamo na nastupistiach. Ked bude BID (blazni sa raduju) tak to potom bude jedno, no teraz to vyznam ma
Spravili by to jednoducho, autobusy tej linky na trase BA - Kittsee stáli prvý krát na ŽST Petržalka, potom na Einsteinovej a potom končili pod Novým mostom, alebo pokračovať od Einsteinovej ďalej na most Apollo so zastávkou pri SND a potom Autobusovej stanici, čo by ale pre ľudí idúcich do centra bola zachádzka. Hlavne je potrebné (aspoň podľa mňa) odstrániť dogmu ukončovania všetkých prímestských spojov na Autobusovej stanici. Keby napr. existovala električková trať cez Trnavskú na ŽST Nové mesto (konrétne na tejto trati neni vôbec jasno či má k ŽST Nové mesto prichádzať od Trnavskej po Tomášikovej trolejbus alebo električka) mohli by linky plánovaných radov 500 a 600 jazdiť k ŽST Nové mesto a odtiaľ by ľudí do mesta rozvážala električka, ktorej by sa zápchy netýkali (stredový pás na Trnavskej a dostatočne široká Tomášikova).
prosím Vás, vyjadrujte sa k veci a Vaše anti-slovenské komplexy si chodte liečit na iné, najlepšie rakúske fórum...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.