A čo tak urobiť u vodiča jednu páčku Akustická signalizácia zapnutá/vypnutá? Každý by si to prepol podľa vlastného Gustáva a boli by spoojní aj tí, ktorí sa nechcú pozerať na kontrolky, aj tí, ktorým vadí pípanie.
To mi je jasne. Nakolko sa vsak neda odbocit z obratiska ASMN smerom na Prievozsku ratal som s niecim ako blokovou sluckou - z Apolla by to islo na Landererovu a cez Dostojevskeho rad na ASMN (konecna) a vracalo by sa to cez Kosicku. T.j. nastup a vystup rovnako ako linka 88 cez City Marathon
"Inak nebude sa nam trochu kryt IDS JMK a BID? Chcelo by to zacat uvazovat nad koordinaciou tychto systemov"
- nebude sa nič kryť, lebo Kúty sú v Trnavskom kraji.
Na ASMN je desne málo miesta v špičke. Už teraz visí na 1 DP oznam (keďže oni tam majú bus-linky), aby vodiči neblokovali výjazd z parkoviska pred VÚB...
po druhé úsek Jasovská - Nový Most je od nového linkového vedenia potrebný a veľmi využívaný... tam treba zachovať - minimálne ráno - ten nnásledný interval 7,5 min a dokonca by sa uživila aj linka č. "291" Jasovská - Nový most tiež s intervalom 15 min aby následný interval 91+191+291 bol 5 min.
Ja by som to riešil pravdu povediac až keď budú vyriešené problémy s existujúcimi linkami, trasami a počtom šoférov. Nebudem predsa kupovať nábytok do rodinného domu, keď ledva mi výjdu peniaze na hrubú stavu nie???
Nivy by som videl ako najmenší problém. Tam je podľa mňa super dostupnosť zo všetkých MČ. Keby ešte po Dostojevského a Kradžičovej premávala električka, tak bezchybné. Zato Hlavná stanica je problém pre svoju polohu mimo hlavnej cesty. Z toho pohľadu nechápem prečo mesto roky nevedelo nič, ale ABSOLÚTNE SPRAVIŤ okolo Filiálky. Namiesto toho dali MČ Mové Mesto na výber medzi nejakým skleníkom typu Polus (ktorý je opäť v MČ MN) pričom Tržnicu na Trnavskom by si mali práve vyriešiť a dať ju preš a tam postaviť radšej dačo krajšie namiesto nej.
Zaujimal by ma Vas nazor na takuto zmenu linky 91:
Cunovo - Jarovce, zahrady (bez zmeny) - Dolnozemska cesta - Ekonomicka univerzita - Most Apollo - AS Mlynske Nivy (- Hlavna stanica) a spat.
Navrh predpoklada celotyzdennu premavku linky 191. Zabezpecilo by sa tym priame spojenie s autobusovou stanicou (s teoretickym predlzenim na Hlavnu stanicu) a alternativne spojenie Jaroviec, Rusoviec a Cunova s centrom. Kilometricky to pri trase len po ASMN vychadza priblizne rovnako ako pod most, casovo uz neviem, ale nemalo by ist o vyrazne navysenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.