Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 6222 #119502:
Ikarus? Tak to v najbližšej dobe asi nehrozí. Ale je pozitívne, že sa aspoň niečo robí:

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=36015&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=1907
Reakcia na: R.A.T.P. #119499:
Pozerám, že zastávok tam bolo naplánovaných pomaly toľko, ako má dnes električka. ?
Reakcia na: Mar.z.y #119503:
Nie na rendeze 280 ale na Rendeze 2008
Reakcia na: 6222 #119502:
No tak bude jeden historičák neviem či je pojazdný ale KHA má Ikarus 280.10 #4707 čo bol na Rendeze 280 a Rozlúčke s Ikarusmi 280
kolko je v dpb momentalne pojazdnych ikarusov280 ? uz nomozu jazdit vobec?
Reakcia na: Janka22 #119500:
Cez prázdniny robia všetky 14-ky po dva páry spojov na linke 8 a naopak.
Robi cez tyzden cez prazdniny 14/9 aj 8/9 alebo iba svoju 14?
Dakujem.
Navrh siete metra v Bratislave z roku 1988, podla ktoreho sa zacalo s vystavbou.

http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5587&mode=view
Reakcia na: merice #119483:
Aj ja som za budovanie električkových tratí, ale nie vo funkcii doplnkovej dopravy. Nové električkové trate musia byť tam, kde sa budujú, nosnými. Nechcem rušiť existujúcu trať do Rače (hoci pre Raču by mal byť nosným systémom vlak), pretože jednak pochybujem o kvalite obsluhy územia vlakmi, jednak keď už tá trať existuje, škoda ju rušiť. Ale nové trate sú veľmi drahé a budovať ich ako doplnkové viac-menej paralelne s nosným systémom je ekonomický nezmysel.
Reakcia na: merice #119485:
Vychádzam z toho, že na trati stredom Petržalky budú jazdiť vlaky v smere Rača-Petržalka a vlaky budú v tomto smere nosným systémom MHD (čo vyplýva z niekoľkých nedávnych vyhlásení Fabora). Potom sa ale na túto trať, ako som tu už viackrát dokazoval, nevojdú s dostatočným intervalom električky (ak by sa aj podarilo vyriešiť, ako ich tam dostať technicky). Pre električku by tak zostal úsek Bosákova-Šafko. Na Bosákovej by tak robila prípoj vlaku. To je však podľa mňa vyhadzovanie peňazí, prípojná trať na Pribinovu sa dá vybudovať lacnejšie a s pridanou hodnotu v podobe dobrého napojenia zóny na staré centrum i západnú radiálu.
Reakcia na: Valec #119484:
Mal som na mysli investora Pribinovej.
Reakcia na: M3go #119486:
ako vravim, stare dobre SORy C 7,5 by sa nam zisli ? ? ? ? ?
A ešte by sme mohli navrhnúť meno "novej" stanici Filiálka. Lebo meno Filiálka /aj keď je to niekdajšia časť Blavy/ sa mi zdá pre novú modernú stanicu nevhodné. Znie to jako pobočka nejakého finančného domu. Ja osobne mám názov po jednej osobnosti. Ale v Bratislave máme tak trochu fóbiu voči vlastným menám pre verejné stavby a zariadenia. Ale hlavne, len aby stála v dohľadnej dobe.
Neviete, bude sa v dohľadnej dobe rekonštruovať nejaká ďalšia električková trať? Viem že tunel, to sa nejak posunulo až na ďalší rok a okrem toho?
Reakcia na: Valec #119484:
Veď jedna chodba (na úkor zmenšenia priestoru pre WC) pre BA aj stačí... ale súčasťou je aj kompletná rekonštrukcia podchodu.
Reakcia na: drink #119487:
to je kapitola sama o sebe... ?
Reakcia na: merice #119470:
"Lebo tí, ktorí nebudú bývať v pešej dostupnosti k električke sa budú cítiť diskriminoivaní" - Paradoxné je, že poznáme pár diskriminovaných, bývajúcich vo veeeľmi blízkej pešej dostupnosti . ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.