Paradoxne, keď všetky peniaze mesto (nemyslím teraz Bratislavu) investuje do IAD, IAD tým až tak nepomôže, pretože existujú aj iné ako finančné obmedzenia (napríklad geografické, a pod) a dopyt po IAD stále stúpa (aj vďaka zhoršujúcej sa MHD).
Naopak, keď sa "optimálne" množstvo peňazí investuje do MHD, zlepší sa tým aj IAD a väščinou aj celková kvalita života v meste.
Samozrejme, že nie je nižší. Problém je v tom, že novostavcba musí spĺňať iné normy. Fyzicky by sa tam samozrejme vošiel pod vedenie aj najvyšší regulárny kamión a Convoi Exceptionell by halt museli jazdiť inakade...
Zaujímalo by ma, ako jazdia ostatní dopravcovia obsluhujúci zastávku "Patrónka" (teda SAD Trnava, SKAND Skalica, ČSAD Jihotrans, ČSAD Tišnov). Trnavu a SKAND som hľadal na ich stránkach, ale nenašiel som nič o tom, tak asi jazdia v obchádzkových trasách ako linka MHD č. 21. Diaľkových liniek, ktoré premávajú cez Tunel Sitina, sa táto zmena samozrejme netýka.
Pokiaľ viem zo začiatku to bolo kvôli financiám, nie som si istý či prvé skladacie dvere neboli len opravené, ale nové už majú kompletné nové aj dvere. Taktiež, že vraj bol problém s otváraním výklopných dverí vo vozovni či také niečo aspoň to tu niekto strašne dávno písal, ale neviem čo je na tom pravdy...
Chcem sa spýtať aký typ dverí je najlepší? Či ten aký majú Ikarusy 4xx a Solarisy alebo Karosy a SOR-ky alebo posledné K2S? Prečo sa prvé generálkované Kačky dodávali s kridlovými dverami na štýl otvárania ako má Karosa a posledné už s tými skladacími dverami aký poznáme z Ikarusov 280.
Pozerám, že už o tom informujú na ich webstránke (včera ešte neinformovali):
"Od 6.6.2009 do 28.6.2009 budú z dôvodu úplnej uzávierky Mýtnej ulice v Bratislave (smer Záhorie-Stupava, Malacky, Rohožník) zrušené bez náhrady autobusové zastávky:
Bratislava, Račianske mýto
Bratislava, Hroboňova ul.
Bratislava, Sokolská ul.
v obidvoch smeroch
Obchádzková trasa bude viesť:
Bratislava, AS - Dostojevského rad – Vajanského nábrežie – Nábrežie arm. gen. L.Svobodu - Mlynská dolina – zastávka Bratislava, Patrónka a pokračovanie v zmysle trasy linky. Aj v opačnom smere pojde autobus po tej istej trase."
"kde by stačilo zlúčiť zastávky Záhumenice+Pri vinohradoch do novej s názvom "Tbiliská""
Tým zrušíš oba prestupné body na autobusy (SL) a najbližšiu zastávku k račianskej železničnej stanici. Fantastický nápad.
"keby existoval druhý vchod do Krasňanskej vozovne ..., tak by sa tam mohla radšej vybudovať zastávka Vozovňa Krasňany a zrušiť Nový záhon lebo tam ozaj nikto nevystupuje. Tak by to z tej budovy kde sídlia firmy a poisťovňa nemali ľudia do nej z novej zastávky Voz. Krasňany ďaleko a vozovňa by mala stále svoju zastávku."
Zastávka Vozovňa Krasňany slúži aj pre ex-istrochemácku ubytovňu a pre rodinné domy v lokalite Jurská. Ďalej sa nedávno stala prestupnou na linku 51. A napokon má výhodnú polohu z hľadiska predlžovania cestovného času, pretože pri veksliach musí električka tak či tak brzdiť, takže čas navyše na brzdenie a rozbeh kvôli zastávke je malý.
To už by som skôr zrušil zastávku Nový záhon bez náhrady. Kozmetiku vzal čert a daňový úrad je v pešej dostupnosti od súčasnej zastávky Vozovňa Krasňany.
Autobusy SAD su v useku ASMN-Patronka odklonene koli pracam na Racianskom myte po trase Dostojevskeho rad-nabrezie-Mlynska dolina...zastavky Racianske myto a Hrobonova su zrusene bez nahrady..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.