Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #131832:
Ja som zas za posledné dni nemal šťastie stretnut niekoho bez uniformy... a dnes uz aj vacsina t-busakov mala uniformy ? ?
aby bolo jasne uniformy = cierna polokosela s kratkym rukavom s malym cervenym logom dpb ? nohavice neviem ci su opvinne a kto ich nosi, vacsina vlcakov aj tak nepozera vodicovi na nohy ☺ ?
Reakcia na: M3go #131839:
Podobne som sa ja pytal, preco zvysna 25Trka nejazdi po meste a kebyze je vypadok na DD tak dojde na ne a na tu linku v meste daju zalozak... Ale nejazdia asi preto lebo iste vedenie istej nemenovanej akciovej spolocnosti a iste predstavenstvo v nej s istym predsedom na jej vrchu si mysli, ze su urcene len na DD. ?
Reakcia na: M3go #131839:
Podla neoficialnych info od vodica tbusu 67xx im uz skoncila zaruka a boja sa ich davat inam.
Reakcia na: luky133 #131838:
Mna skôr zaujima prečo cez výkendy su 25Trky odstavene vo vozovni a nejazia na mimodielenských linkach...
Reakcia na: Puki #131837:
No nebudú tam jazdiť, lebo by pán Z. stratil veľa volebných preferencií... Ako by vyzeralo kebyže pred voľbami začnú jazdiť miesto nových trolejbusov staré? To by sa znížil rating. ? ? ? Ale čo bude po voľbách je už otázne 🙂
Reakcia na: luky133 #131831:
Napojenie trate na DD neznamená, že vám tam nemôžu jazdiť aj bežné T-busy. Mňa skôr zarazila táto veta ale zase čo čakať od NČ: Opotrebovanosť vozového parku je najmenej citeľná práve v prípade trolejbusov.
Reakcia na: luky133 #131831:
ta cena 664 tisic eur (alebo 20 melonov SK ) sa mi zda dost malo nato, aby bola na Gruntoch + napojenie az na Patronku nova trat - ved len trat na DD bez otocky na Molecke vtedy stala 54 milionov a to uz boli stlpy na Dlhacoch.
Reakcia na: MatejBA #131833:
a este ked vidim, ze na DD (na molecku) pojdu 2 trate tak tipujem, ze bude este linka 36 ktora pohlti 4-8 trolejbusov s klimou ?
Reakcia na: luky133 #131831:
Pán Z ma umna jede nbod za to že nedal troleje cez nábrežie tým pádop nepokazil výhlad s nábrežia na hrad 🙂
Reakcia na: luky133 #131831:
To vies musis pocitat takto:
6 uz je
20 bude
--------
6 nevyhovuje (bez klimy)
20 vyhovuje (s klimou)
--------
na 33 treba 6-7 trolejbusov +1 ZV
na 32 treba 4-7 trolejbusov +1 ZV
na vypravu 32/33 bude treba
najmenej 12 trolejbusov s klimou
najviac 16 trolejbusov s klimou
--------
6 bez klimy + 4-8 s klimou pre zvysok mesta ? ?
Reakcia na: Mike #131801:
no ja som zatial nemal stastie na elektrickach vidiet niekoho s uniformou, tak asi az take povinne to nebude ?
Reakcia na: 5:12 #131830:
12: Na Dlhé diely pôjde len časť teda asi maximálne tri kusy, ale ak budú mať klímu tak "staré" 25Trky dá pán Z. do mesta a sem pôjdu nové. ? A tu je aj mapka ako to chcú viesť: http://i-bratislava.sk/components/com_joomgallery/img_originals/doasn_2/lnok_o_trolejbusoch_20090623_1551163645.png 🙂
Reakcia na: luky133 #131828:
S tým prepojením na DD to bude sranda ešte. Kadiaľ to vôbec chcú robiť? Chcú to cez nábrežie a Staromestkú, alebo cez Staré grunty, Mlynskú dolinu a Patrónku, alebo cez Botanickú, Mlynskú dolinu a Patrónku? Alebo nebodaj sa odhodlajú na Staré grunty - Slávičie údolie - Tichá? Tiež by ma zaujímalo, že či všetkých 20 ks 25Tr bude určených na trolejbusové linky na DD. Ak áno tak by ma to riadne nasralo. Aby sa na 201,202,208 a 212 ľudia vozili v 15TrMkách tak to by bolo priveľa už ☠
Reakcia na: Petto #131827:
zatrolejovat L68? vsak to by potom nemohla mat kazdeho pol roka inu trasu ? ?
Reakcia na: 5:12 #131826:
12: Písali tam, že až k letisku pôjde a pokiaľ som sa pozeral dobre do mapky tak cez Avion pôjde.
Re #131823 Solider: Spomínali tam len tieto tri s tým, že prepojenie trate na DD je úplne prioritné.
Re #131825 Petto: Necitovali pri tých nových trolejbusoch priamo Záhradníka, ale písali, že dokúpia 20 veľkokapacitných trolejbusov a ďalej písali, že presne také isté, ako jazdia na Dlhé diely... A k tej klíme, vieš Dlhodielčania teraz čítali o nových kĺbakoch s klímou takže by sa im istotne nepáčilo, že nové trolejbusy ju nebudú mať a znížia sa percentá.... ?
Re #131823 Solider: Asi chcú obnoviť historickú trať ? ?
Re #131824 MatejBA: Pokúsim sa to naskenovať. 🙂
Reakcia na: 5:12 #131826:
12: Kedze 68 nevedia stale posilnit - nemaju zrejme cim , tak asi by ani tbus velmi nepomohol. Tam treba kapacitnejsie vozidlo - ak by aj boli teda dalsie Capacity u nas - mali by mat mensi pocet sedadiel hlavne v prednej casti - lebo vzadu to asi velmi nejde ako ubrat.
Reakcia na: luky133 #131820:
Neviem čo sa chcú trtošiť s AVIONom, mali by tú trať skôr kvôli letisku spraviť. AVION si za tú trolejbusovú trať platiť nebude a nevidím dôvod prečo by sa mala robiť trolejová stopa až ku vchodu. Navyše ak 61 bude premávať cez Ivanskú cestu (ak nezavrú priecestie), tak jediné čo bude môcť trolejovú trať na Galvaniho využívať bude linka 63, ale to by musela existovať trať do Lamača. Skôr by mohli zatrolejovať trať linky 68.
Reakcia na: luky133 #131820:
To radsej nech sa predlzi trat k Tescu LAMAC ( kde by koncila 212 prip. aj 207 ) a nie na daku Studnicku kde bude vozit vzduch , SOR tam bohate staci .

Add klima : myslim ze uz nebude , vyriesia to velke posuvne vetraky ako uz maju nase vozy na prvach oknach.

A vyjadril sa priamo pre 25 TR ??? ci len povedal klbove tbusy ? a ty sa domnievas,ze to budu 25ky. ?

ak mozes ,oscanuj a daj sem link
Reakcia na: luky133 #131820:
daj na to odkaz 😃
Reakcia na: luky133 #131820:
A akože trať do Ovsišťa už nie je prioritou? Trať do lesa je prioritnejšia?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.