mýliš sa, drahý. nikdy mi nebolo lepšie. len som si vstúpil do svedomia a tvrdím to, čo tu tvrdíte nikoľkokrát denne VŚETCI: 1. najväčším zlom sveta je dpb a vodiči zvlášť. naopak 2. najlepším dobrom sveta sú cestujúci. čo je na tom traumatické? nie si náhodou ty traumatizovaný faktom, že tieto tvrdenia už nepochádzajú výlučne len z klávesníce Vás, dokonalých bytostí, ale je schopný ho vyťukať aj taký obťažujúci odpad, ako vodič? hm? ?
Viem si ale predstavit, ake rycanie by sa strhlo kvoli tomuto napadu v Bratislave - bolo by to zlozite, zbytocne, mame malo pracovnikov, atd. A som si isty, ze by rycali aj miestni sotousi.
M.Č. ktorá má najmenej dôvodov otvárať papule, keď si robia za verejné peniaze propagandu Kadnár a Záhradník v KV zavedením štvrtej linky pre danú oblasž - 133,35,135 a 36. ☠
mimochodom by mohli nejakú linky zaviesť do Krasňan keď nepremáva L75, lebo od zastávok Pekná cesta a Černockého to je do severnejšie položených častí Krasňan dosť dlhá cesta, ešte dlhšia ako napr. z Líščieho údolia kadiaľ L135 premáva. Tento doslovne povedané mrdník v DPB presahuje všetky medze.
http://spravy.pravda.sk/vodic-napomenul-pasaziera-aby-nefajcil-cestujuci-ho-dobil-a-vodic-zomrel-1o5-/sk_domace.asp?c=A090922_083320_sk_domace_p23
...spoločensky mierne unaveného príslušníka lepšej, po všetkých stránkach cennejšej časti spoločnosti (cestujúci) nepochybne oprávnene zamrzelo, že to hovado z najhoršej možnej, po všetkých stránkach bezcennej časti spoločnosti (vodiči) nemalo poriadne upravenú uniformu. očakávam, že dopravný podnik udelí tomu hovadu neupravenému in memoriam masnú pokutu a cestujúcemu sa ospravedlní, navrhne ho na čestné občianstvo a dopravu mu venuje doživotne zdarma s možnosťou nielen fajčiť ale aj srať, šťať, blvať či grcať kedykoľvek a kdekoľvek. len tak sa ukáže, že to so službami cestujúcim, s ochotou vychádzať im v ústrety a všemožne lákať cestujúcich do mhd myslia vážne...
nech žije VCV!!!
Inak, mohla by premávať aj nejaká minibusová linka, alebo SOR, ktorá by mala trasu:
Napr.
Trasa L139:
Cint. Slávičie údolie - ZOO - Botanická záhrada - Molecova -
Jurigovo nám. - Líščie údolie - Svrčia - Staré Grunty - Cint. Slávičie údolie.
Dôvod zavedenia tejto linky: spojenie Starých Gruntov s mestom. (Prestup na L31, L39 na Cint. Sláv. údolie)
Na Starých Gruntoch (t.j. tá ulica nad cintorínom) stavajú nové byty, je tam veľa internátov a sú tam ulice, ako napr. Vretenová, Pod lesom, ktoré by sa možno dali nejako obslúžiť. ?
"Čo keď sa pokazia električky" je argument pre zlepšenie práce nášho dispečingu a nie pre zavedenie novej linky. To už aj Račania pár krát žiadali kvôli tomu zahustenie 59 a jej premávku aj v sedle, a rovnako 75, ktorá by akože"suplovala" električky aj na Ružinovskej a t-busy do Vrakune ? ☠
Ak sa pokazia električky do K.Vsi a Dúbravky, pod mostom a Pri Kríži stoja po 2 ZV, ktoré môžu okamžite vyraziť.. plus by mohla byť spracovaná koncepcia ktoré vozy z ktorých liniek operatívne stiahnuť..
Zaujímavý návrh, ale stačili by tam kapacitne 2 minibusy? A nerozumiem tej časti trasy "Šaštínska - PÚPAVOVÁ - Karloveská". Z Púpavovej by vyšiel na Karloveskú cez okraj Pustej ulice?
Re #136768 intony: Kombinácia 32+37 však nie je možná v opačnom smere (z Tesco Lamač na Dlhé diely), lebo 37-ka k Tescu zachádza jednosmerne.
Re #136778 Mike: Ak myslel intony pod zlúčením troch liniek na mysli 35, 36 aj 135, tak potom by bez obsluhy zostala časť Púpavovej, Líščie údolie, Pod Rovnicami, Adámiho a L. Sáru - proste väčšina trasy 135-ky, čo by pre pána Z. bolo určite neakceptovateľné. ?
Re #136766 TeBeCe: Pred časom tu bolo spomínané, že na stretnutí s občanmi si podaktorí Karlovešťania želali priamu linku tuším z Dlhých dielov na Rosničku. Tak preto mi to napadlo. ?
Re #136782 TeBeCe: Je, ale v smere na Rosničku by pohodlní ľudia nemuseli prechádzať cez cestu. A nezabúdaj ani na (nie môj) argument, že "čo keď sa pokazia električky". ?
L32, by mohla premávať aj takto: na Molecovej by mohla mať konečnú a späť na HS by premávala takto: Molecova - Janotova - Baníkova - Segnerova - Molecova - ... Hlavná stanica
Ľudia by mohli prestupovať na L33 a L133 na Molecovej ?
ak by L32 končila na Riviére, ľudia by tam vystupovali a prestupovali na L33 a naopak, alebo niekde inde?
ak by mala L32 končiť pri električke bez priameho prestupu na L33, to by asi opäť oživovalo ideu otočky pri ČS SHELL
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.