Lebo ešte máme uzavrenú rámcovú zmluvu (ak neprepadla) na ďalších 6ks takže nemusí DPB vypisovať tender a tým aj ušetrí náklady i keď malé... A viem, že ich nevyrába len Škoda, ale napr. aj Solaris. ?
No pozeral som ho a pre DPB je taktiež zaujímavý rozpočet... Napr. som si tam všimol niečo, že plánujú výdavky 550 000€ za kúpu AŽ jedného trolejbusu (Podľa ceny to odhadujem na 25Trku s dieselagregátom aby mohla byť zabezpečená nízkopodlažnosť 33) a potom 2 700 000€ plánujú dať na modernizáciu trolejbusov. Čo sa týka autobusov je tam záhadná suma 15 000 000€ (to sú asi peniaze na kĺbaky), na električky tam máme len 350 000€ (takže asi len nejaké opravy)... Čo sa pozerám na rok 2011 sa zase plánuje vyššia suma na trolejbusy (asi konečne nákup nových) a až na 2012 nákup električiek... Teda ak som to správne pochopil. ?
15TrM si ju ale zasluzia viac. 6613, 6615 aj 6618 maju nove mechy. V trolejbusoch ako 6622(ma povodny mech), ked naberu jamu a stojis v klbe tak to s tebou dost mika.
Dnes jazdia 6613, 6604 aj 6615 ako skoro kazdy den.
Na tom mieste bol voľakedy trh (do jeho presťahovania k Šustekovej) a taká prízemná búda s nejakým obchodom (polotovary? nepamätám si už) - tá bola zbúraná potom, čo na ňu spadol susediaci topoľ.
K projektu:
98 miest v garáži na 48 bytov je dobrý pomer (bude rezerva aj pre záujemcov z okolitých domov). Zaujalo ma aj, že budova má až dve podzemné podlažia.
Stavba má dve podlažia vyhradené na obchody a služby (plus).
Dom rešpektuje okolie, dotvára uličnú štruktúru a má rozumnú výšku. Naviac, ak tak už raz bude stáť takáto stavba, nepostaví tam niekto 20 poschodovú dominantu
Mne osobne sa návrh celkom páči.
Skor vodici ignoruju ten prikaz, nakolko to zdrzuje na zastavkach a prichadzaju o uz tak biedne pauzy . V 11xx Tedomoch to nepouziva hadam ziaden sofer ?
Asi to bude tak ako vždy, že tá info ešte nedorazila ku všetkým vodičom. A cestujúcim sa ani nedivím. Doteraz na to v autobusoch neboli zvyknutí a DPB o tom neinformoval.
Schwebebahn vedie prakticky v celej dĺžke nad riekou Wupper. Takže to padlo do vody. Ak mi pamäť dobre slúži, utopili sa asi traja cestujúci. K nehode došlo preto, že pracovníci, vykonávajúci údržbu, zabudli na nosno-vodiacej koľajnici akési kliešte.
o 1:18 je to záber na Smolenickú nie? A podľa záberu z 3:24 je vidno, že za 20 rokov sa nespravilo absolútne nič s obratiskom a nástupišťami pod Nový mostom, okrem tých mini-skleníkov od JCD a digi-transparentu na lávke, inak je to čím ďalej tým odpornejšie miesto.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.