Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jandro #142150:

Čo by stačilo napísať do poznámky - neviem čo konkr=tne máš na mysli.
Reakcia na: Valec #142111:
A čože, niekto nevie kliknúť na "Uložiť ako" ? ?
A prečo novú linku označili ako 156, keď nejde ba ani len nezačína na trase L56.

Príklad:
133 - ide po trase L33
196 - ide po pôvodnej trase L96
184 - ide po pôvodnej trase L84
192 - ide po trase L92, ale končí pri TESCO Lamač

Ale toto?
56: Trnavka-Studená - Rača-Záhumenice
156 Vozovňa Krasňany - Selec.
Reakcia na: luky133 #142084:
Takýto spôsob určovania lokalít, kam má jazdiť MHD a v akej kapacite je jedinečnou príležitosťou, ako spraviť z MHD ozajstnú socku.
Reakcia na: Tramway #142148:
nemusela.......stačilo by to napísať do poznámky v cestovnom poriadku....okrem toho sa mi nepáči aj samotné číslovanie.....56-ke predsa jazdí inde
Reakcia na: Tramway #142148:
konecne sa mysli aj na ludi v krasnanoch ktory maju smolu ked L75 nechodi tak sa musia stverat s nakupom hore. myslim, ze treba nechat linku povestnych 100 dni sa etablovat a potom zacat kritizovat za jej vznik ? .
P.S. konecne sa nieco robi aj mimo uzemia DD, KV tak budme radi aj za to malo. ?
Reakcia na: jandro #142147:

Jasné, že mohli. len to by potom 51 musela jazdiť aj cez víkend a o to zo strany DPB zrejme nie je záujem. A keď už L156 tak podľa prvého návrhu 810zssk, ktorý hovorí o predĺžení linky priamo k Obytnej zóne slanec.
Reakcia na: Jezo #142139:
mohli radšej predĺžiť 51-ku opäť a nevymýšlať hovadiny
Na margo 156 - kto z vedenia DPB sa tam prestahoval? ?
Takže tu je asi vysvetlenie prečo niektoré zastávky odhŕňa ASA a niektoré DPB:
http://bratislava.sme.sk/c/5179516/v-uliciach-bratislavy-su-desiatky-mechanizmov-zimnej-sluzby.html

"Hlavné mesto vykonáva zimnú údržbu na komunikáciách Bratislavy v dĺžke 450,2 km, čo predstavuje 4.173.932 m2 a zimnú údržbu námestí, verejných priestranstiev, chodníkov, lávok a mostov vo výmere 385.509 m2, 249 zastávok MHD, 356 ník a 1228 priechodov pre chodcov."
Reakcia na: 810zssk #142137:

Musím s tebou súhlasiť, ten návrh: 156 - Alternatívne vedenie 1 by sa dal akceptovať, ba dokonca by sa dal aj ľahko zrealizovať. Linka 156 však podľa nývrhu DPB nepôjde do Novej obytnej zóny, ale len k novej obitnej zóne. Ľudia tak či tak budú musioeť ísť pešo.
Reakcia na: Jezo #142139:
A bude aj blbosť ak bude premávať v špičke 156 , kedže vtedy chodí dosť často premávajúca 75
Reakcia na: Ike #142140:
Mám návrh pre dpb... Linka 11111111121
http://tinyurl.com/y98d7g4

totiž, je mi pohodlnejšie ísť 150 m na zastávku mikrobusu, ako 149m na zastávku autobusu
Reakcia na: luky133 #142136:
na konecnej slanec uz na google maps v predstihu zakreslili klbovu cng vrakosu ?
Ta 156 je vtip??? hej? nevydarený.... máme krízu, nemáme vozidlá ale my si môžeme dovoliť takúto linku?
Veď konečná tej linky je 200m od najbližšej zastávky 75ky...

Štandardná chôdza chodca je 4km/h, to znamená 1km za 15 minút, to znamená 200 m za 3 minúty chôdze!!!!!

Pokiaľ tá linka nebude mať interval 3 minúty, tak ňou jednoducho nebude mať kto chodiť, pretože nastúpiť na linku a odviezť sa mikrobusom trajektóriu, ktorú peši zvládam za 3 minúty (čo znamená, že mikrobusom bude trvať kratšie cesta ako nástup/výstup), aby som potom prestupoval a čakal na električky/autobus je zložitejšie, ako za 3 minúty si prejsť priamo k autobusu/električkám...

Braňo už fakt nevie čo od dobroty...
Reakcia na: Petto #142138:
Zda sa mi to priliz kratke na zabratie vozidla na cely den. Aj ked len mikrobusu. Skor tipujem na prejazd z L51. Ale ved niekto informovanejsi napise, pripadne uvidime.
Reakcia na: luky133 #142136:
vidím to na mikrobus,kedže došli teraz 4 nové vozidlá.
Ináč na tej 156 bude čo jazdiť? 🙂 A nebude to najkratšia linka v BA keď má len 3 zastávky? 🙂
Existuje nejaky logicky dovod preco Citelisy nepresunu do Petrzalky vymenou za Ik, kedze na 91 a 191 by sa tym dost usetrilo (vyssia emisna trieda = nizsie myto)?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.