Skôr ma zaujímal druhý smer, tak som si to teraz z webu stiahol.
Príchody od Margecian do Rotsteinu:
7:38 denne - odchod z Rotsteinu smer BB 8:25 denne
9.15 6 a + - nemá prípoj
10:36 denne - 10.38 len x
15.05 denne - 15.19 len v 7 a ešte zo štyri dátumy
17:37 6 a + - 18:24 mimo 6! Takže len v + - inak koniec sveta, umrela civilizácia.
18.21 x - ten istý prípoj ako predchádzajúci vlak.
Ono všeobecne - pri takejto hustote osobnej dopravy (nákladná je zanedbateľná s ohľadom na traťové pomery) by som to celé zasekol a nahradil autobusmi.
Podobnost tam je, lebo vychadzali konstrukcne z nich. Avsak, ako v pripade autobusov, vzhlad a obvodove plechy nerozhoduju o kvalitach a type vozidla. Mal mat hnane vsetky napravy a elektricky prenos vykonu: http://www.prototypy.cz/?rada=860
aj mne sa zdalo, podobnosť tam je tak neviem prečo potom hovoria, že zostali len v počte 2ks ? asi to je niečo ako "Kyklop", ktorý bol príbuzný "Pomarančov" 775 a 776...
niekde v archíve Zašlapané projekty sa spomína niečo aj o motorákoch, ktoré mali prezývku Chrochtadlo a vraj keby sa vtedy rozhodlo pre ich výrobu namiesto 810, sme mohli mať oveľa pohodlnejšie vozy na lokálnych tratiach. Takto "Chrochtadlo" skončilo v počte 2ks overovacej série, ktoré sa zaradili do premávky a v súčasnosti už sú na večnom odpočinku.
tak ako by si ťahal osobáky na 160 Zvolen - Lenartovce - Košice alebo Zvolen - Plešivec - Košice? V súčasnom GVD chodia vlaky od Zvolena po Fiľakovo, tam začínajú ďalšie osobáky idúce po Plešivec a odtiaľ idú vlaky do KE, čiže na tri úseky to je "delené". Mimo to od Jesenského idú dva páry osobákov denne do KE, od Zvolena idú nejaké vlaky len po Lučenec a tam už čaká vlak s odchodom o pár min do Jesenského. Neviem prečo to čo môže byť ako jeden vlak s čakaním vo väčšej stanici 3-4min delené na 2 alebo 3 osobáky ?
čo vôbec jazdí na trati 172 a 173? na 172 som videl nejaké osobáky z 3-4 vozňov ťahané 750,754 ale na 173 som sa nedostal... ešte by ma zaujímala trať 174
no dosť vlakov z BB príde do Červenej skaly a 2-10min na to odchádza z Červenej Skaly vlak do Margecian. Jedine vlak prichádzajúci o 10:23 do ČS nemá "pokračovanie", lebo z ČS do Margecian odchádza vlak o 9:22 a jedna "špecialita" je vlak z Brezna (15:16) prichádza do ČS 16:17, zatiaľ čo vlak na smer Margecany opúšťa CŠ o 16:05. Radšej sa nepýtam či by na ZSSK niekoho zabilo keby tie vlaky nadväzovali...
co najtesnejsie pred volbami, ked uz ten primator tiahne do parlamentu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.