Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #240778:
No zrejme sa to rozpredá, veľa iných možností nie je.
Reakcia na: Joyki #240777:
Ak nemáš žiaden vysúťažený kontrakt, môžeš uzavrieť núdzovú zmluvu priamym zadaním. O tom píše Irizar.

Na druhej strane BSK sa zatiaľ vyjadril že ráta so zmenou dopravcu od 15.11. bez ohľadu na výsledok ÚVO, takže mi príde pomerne nepravdepodobné že by to bola zmluva so SL. Ale to (dočasné) rozdelenie výkonov medzi Arrivu a SL by dávalo zmysel z veľa hľadísk, ak by do toho dopravcovia boli ochotní ísť.
Reakcia na: irizar #240775:
Ďakujem (aj TeBeCemu).
Reakcia na: TeBeCe #240776:
To je málo, nie? Koľko vozov SL je v prevádzke?
Reakcia na: TeBeCe #240776:
A čo bude s vozmi SL?
Reakcia na: irizar #240775:
Predĺženie zmluvy nie je možné podľa VÚC, a veľmi dobre to vedia aj v SL.
Reakcia na: 810zssk #240768:
Co ja viem, su si v podstate isti, ze sa bude pokracovat priamym zadanim na dalsich 6-12 mesiacov a minimalne cast vykonov by im mala zostat. A pride mi to najpravdepodobnejsie, lebo povedzme si otvorene, zacat 15.11. po novom a v pozadovanych standardoch je nerealne.
Reakcia na: Trammat #240773:
Ďakujem 🙂
Reakcia na: 810zssk #240772:
Sú to úplne nové vozy v rôznych štádiách výroby.
Reakcia na: Jak44 #240771:
Zaujímavé, vďaka. CN je zvláštny výber, nevieš či išlo o nové vozy, alebo jazdenky?
Reakcia na: 810zssk #240770:
Ja som niekde na FB už videl vyrobené SORky CN12 v BA výbave odstavené v SORez pričom mali aj "Arriva pruh" (tá bledá biela, čo je na spodku vozidla).
Reakcia na: AndyNO #240769:
Ďakujem. Bude to veru zaujímavé v tom novembri ak je SL naozaj mentálne nastavený na to že karavána ide ďalej.

Aj keby hneď SL uspel a Arriva by bola vylúčená (čo je nepravdepodobné), netuším kde chce SL do 15.11. nabrať vozy spĺňajúce štandardy.

Samozrejme je tu aj možnosť že SL vie že v skutočnosti už šancu nemajú (alebo je veľmi malá), ale z taktických dôvodov to zamestnancom komunikuje inak (jednak aby udržal normálnu prevádzku do konca kontraktu a potenciálne tiež aby skomplikoval život Arrive keby chcela robiť nábor). Postoj že to budú s určitosťou jazdiť ďalej mi príde natoľko iracionálny že to môže byť jedine komunikačná stratégia smerom k personálu. Môžu veriť že majú nejakú šancu, ale rozhodne si nemyslím že vedenie je o tom 100% presvedčené.
Reakcia na: 810zssk #240768:
Jeden z vodičov mi pár týždňov dozadu rozprával, že vedenie hovorí o tom, že Slovak Lines zostáva, čiže pravdepodobne v to stále veria ale nakoľko je táto informácia dôveryhodná neviem povedať.
Tušíte niekto aký je aktuálny stav v Lajnse? Sú už v zatváracom móde (napr. dostávajú už vodiči výpovede), alebo zatiaľ stále veria že si tú zákazku udržia?
Reakcia na: N/A #240765:
Aký má zmysel vyhnať ľudí z linky, ktorá je určená extra pre nich z dôvodu, aby neobsmŕdali (v takej miere) inde?
Reakcia na: N/A #240765:
Podla mna nie, aka je sanca ze tie individua (bez hejtovania) zaplatia pokutu.
Podľa vás bude DPB nasadzovať revízorov aj na linku 163?
Reakcia na: 810zssk #240760:
Bohužiaľ Weiglov syndróm prepukol aj u tých, u ktorých som to neočakával. Zjavne by sa proti tomu malo pred vstupom do budovy GR DPB malo vakcinovať.
Reakcia na: NohaZoStola #240759:
Ale zas ušetrili DPB 3 eurá ročne keď zablokovali už schválené spojenie N91 a N93 a zachovali šotoprestup na Jasovskej. A to sa počíta 😀

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.