Zdravím všetkých,
chcel by som sa opýtať, či má niekto informácie o tom, prečo pri ŽST Podunajské Biskupice už niekoľko mesiacov (asi 5) stojí osamotený vagón? Nachádza sa hneď vedľa priecestia, takže si ho človek ľahko všimne. Za ten čas sa na ňom objavili aj grafity a celkovo pôsobí rušivo na vzhľad okolia.
Má niekto tušenie, prečo tam stojí a či je plánované jeho odstránenie? Ďakujem za odpovede.
Zelení fašisti na úrovni štátu v ČR plánujú pokles výroby elektrickej energie v súbehu s prechodom na elektromobilitu.
Keby dnes vysielali Českú sodu, tak by sa museli veľmi snažiť, aby boli vtipnejší než realita.
Na Karadžičovej tento týždeň nejakí pracovníci upchávali praskliny v asfalte najneefektívnejším možným spôsobom. Plynovým horákom roztápali výplňovú hmotu. V decembri!
Na jednej strane je to zaujímavé, že sa niečo robí, na druhej strane, tento magoriát má asi najbizarnejšiu predstavu o údržbe mestského majetku.
Za chvíľu budú ručne natierať obrubníky na bielo ako v Severnej Kórei
To je v poriadku, lebo je tam značka. Najhoršie je NIČ, potom vodič nič ani neurobí. A koniec 70-ky? V obci = 50, mimo obce = 90. Koniec obmedzenia by mal byť len mimo obce, kde to znamená možnosť zrýchliť. Ale v obci, kde to znamená spomaliť, je oveľa názornejšia a jednoznačnejšia 50-ka.
Veď to je presne pointa. Najhoršie je, keď má vodič širokú rovnú cestu a musí sledovať značky. A najlepšie je, keď je zníženie rýchlosti funkčné - teda reálne prekážky, ktoré mu nedovolia ísť rýchlejšie (či už fyzického alebo psychologického charakteru). Napríklad v Rakúsku testujú na križovatkách v rámci obytných zón rôzne farebné geometrické tvary a zistili, že bez akejkoľvek značky, vodiči idú prirodzene opatrnejšie a viac vnímajú cestu.
Problémom je, že stále nemáme zavedenú líniovú platnosť značiek, čo by minimálne časť problémov s identifikáciou križovatiek eliminovalo. Už teraz to ale platí pre hlavnú cestu, takže ak raz vidíš značku 302 a z danej cesty neodbočíš, máš prednosť až kým neuvidíš značku 303, 201 alebo 202.
Aj mne príde situácia na danom mieste prehľadnejšia, ak by tam bola značka 50, ale keď uvažujeme stav, že križovatky nerušia obmedzenie rýchlosti (čo hádam raz bude platiť aj u nás), tak dôsledok by bol taký, že 50 bude platiť aj po skončení obce až kým nebude ukončená, resp. bude tam značka 253 s inou hodnotou. Preto je správne používať ukončenie 70.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023