Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: plusmínusautobus #2976:
Tak ďalšia etapa výskumu môže byť, že si prečítaš nápisy na voze, z nich zistíš držiteľa a toho sa spýtaš, prečo tam stojí.
plusmínusautobus

plusmínusautobus

Reply on: plusmínusautobus #2974:
Aký presne vagón?
plusmínusautobus

plusmínusautobus

Zdravím všetkých,
chcel by som sa opýtať, či má niekto informácie o tom, prečo pri ŽST Podunajské Biskupice už niekoľko mesiacov (asi 5) stojí osamotený vagón? Nachádza sa hneď vedľa priecestia, takže si ho človek ľahko všimne. Za ten čas sa na ňom objavili aj grafity a celkovo pôsobí rušivo na vzhľad okolia.
Má niekto tušenie, prečo tam stojí a či je plánované jeho odstránenie? Ďakujem za odpovede.
Reply on: Ike #2972:
Keď je niekto N/A tak to môže znamenať aj to, že si zrušil účet.
Otázka zo zvedavosti, užívateľ dostal ban ak sa namiesto jeho mena zobrazuje N/A?
Zelení fašisti na úrovni štátu v ČR plánujú pokles výroby elektrickej energie v súbehu s prechodom na elektromobilitu. 😃
Keby dnes vysielali Českú sodu, tak by sa museli veľmi snažiť, aby boli vtipnejší než realita. 😃
Reply on: zakaznik #2969:
pozri, vedenie mesta je kreované z ultraľavice, takže k tým KĽDR spôsobom to asi nebude až tak ďaleko
Na Karadžičovej tento týždeň nejakí pracovníci upchávali praskliny v asfalte najneefektívnejším možným spôsobom. 😃 Plynovým horákom roztápali výplňovú hmotu. V decembri!

Na jednej strane je to zaujímavé, že sa niečo robí, na druhej strane, tento magoriát má asi najbizarnejšiu predstavu o údržbe mestského majetku.

Za chvíľu budú ručne natierať obrubníky na bielo ako v Severnej Kórei 😃
Reply on: S499.1023 #2964:
Ja viem, že tie naše nové pravidlá sú opísané z Nemecka.
Reply on: Miro #2961:
Tak pozor v Nemecku!
Jedna historická zaujímavosť - Karloveská trať necelý rok pred otvorením. 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=Nbrlt2urioE
Reply on: Miro #2961:
To je v poriadku, lebo je tam značka. Najhoršie je NIČ, potom vodič nič ani neurobí. A koniec 70-ky? V obci = 50, mimo obce = 90. Koniec obmedzenia by mal byť len mimo obce, kde to znamená možnosť zrýchliť. Ale v obci, kde to znamená spomaliť, je oveľa názornejšia a jednoznačnejšia 50-ka.
Reply on: 3pa3ck3 #2958:
Ja by som považoval za logické, aby začiatok a koniec obce rušili obmedzenie rýchlosti.
Reply on: Perto #2955:
Veď to je presne pointa. Najhoršie je, keď má vodič širokú rovnú cestu a musí sledovať značky. A najlepšie je, keď je zníženie rýchlosti funkčné - teda reálne prekážky, ktoré mu nedovolia ísť rýchlejšie (či už fyzického alebo psychologického charakteru). Napríklad v Rakúsku testujú na križovatkách v rámci obytných zón rôzne farebné geometrické tvary a zistili, že bez akejkoľvek značky, vodiči idú prirodzene opatrnejšie a viac vnímajú cestu.
Reply on: Mhr1 #2957:
Problémom je, že stále nemáme zavedenú líniovú platnosť značiek, čo by minimálne časť problémov s identifikáciou križovatiek eliminovalo. Už teraz to ale platí pre hlavnú cestu, takže ak raz vidíš značku 302 a z danej cesty neodbočíš, máš prednosť až kým neuvidíš značku 303, 201 alebo 202.
Reply on: Miro #2952:
Aj mne príde situácia na danom mieste prehľadnejšia, ak by tam bola značka 50, ale keď uvažujeme stav, že križovatky nerušia obmedzenie rýchlosti (čo hádam raz bude platiť aj u nás), tak dôsledok by bol taký, že 50 bude platiť aj po skončení obce až kým nebude ukončená, resp. bude tam značka 253 s inou hodnotou. Preto je správne používať ukončenie 70.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.