Aha. Tak ja som bol doteraz v tom, že Solarisy mali riešiť problém nespoľahlivosti a nekomfortu starých autobusov anie prepravnú kapacitu... Aspoň z toho čo som sa dočítal. Nemám vlastné zdroje v DPBA
1.) no ked myslis
2.) pretoze tieto linky boli najvhodnejsimi adeptami na zmenu ponukanej prepravnej kapacity, pretoze SOLARIS NIEJE adekvatna nahrada za KLBOVE VOZIDLO, neoficialne ma totiz nizsiu obsaditelnost
Mam pocit, ze sa asi stale nechapeme, tak, ako by som si ja predstavoval:
1.) jedina linka, na ktorej jazdia Solarisy v zapadnej casti mesta, je linka 37 (v zime predpokladana 63), tot geografia
2.) este raz vravim, ze je jednoduchsie vypravovat 2, 3 linky kompletne Solarismi, ako jeden, dva Solarisy na x liniek
3.) tych Solarisov zasa nieje take more, aby sa s nimi dali vypravovat obrovske mnozstva liniek, je ich 20 (zatial), napr. len na taku linku 70 + 96 ich treba 9, na linku 88 ich bude treba cez skolsky rok 13 (pri grafikone, ktory platil do 3.7.)
Proste v skratke, v DP neexistovala linka, na ktoru by boli nasadzovane vylucne Ikarusy 280 a teda nemozes informaciu o nahradzovani Ikarusov 280 Solarismi brat DOSLOVNE. Pretoze keby si ju mal brat doslovne:
1.) DP nenahradil VSETKY Ikarusy 280 Solarismi, z toho titulu su teraz take "cachre - machre" s precislovavanim 435 do Petrzalky a podobne
2.) bolo by vela liniek, na ktorych by jazdil jeden, dva, Solarisy a s nimi ostatne klbove vozy a je jednoduchsie nasadzovat Solarisy na 2, 3, 4 linky
3.) pisat o tom, ze Ikarusy 280 boli vozy delenkarske a Solarisy U15 nimi byt nemozu, lebo by nemal zmysel ich nakup, asi nema vyznam
No a teraz si precitaj este raz, co si napisal.
"železnice kúpia novém motorové vozne radu 8XY ako náhradu za staré 850, ktoré jazdili na trati Trenčín - Chynorany, tak nepredpokladám, že železnice vyradia 850, 8XY nasadia na trať Bratislava - Komárno"
A ukaz mi prosim jeden clanok, kde DP informoval o tom, ze nahradi Ikarusy 280, ktore jazdili na linke 75 (alebo na akejkolvek inej linke) Solarismi U15/III.????
Ja ti poviem, preco taky clanok nenajdes. Pretoze take Ikarusy neexistovali. Existovali iba Ikarusy, ktore jazdili na MNOHYCH linkach, kde ale neboli exaktne nasadzovane. To znamena, ze popri inych typoch vozidiel jazdili s nimi na linke.
Ide mi o princíp. Napríkldad ak napíšem, že železnice kúpia novém motorové vozne radu 8XY ako náhradu za staré 850, ktoré jazdili na trati Trenčín - Chynorany, tak nepredpokladám, že železnice vyradia 850, 8XY nasadia na trať Bratislava - Komárno a na trať Trenčín Chynorany nasadia iné staré motorové vozne. Možno trochu divný príklad, ale vystížny.
A takisto sa niektorí ľudia, ktorí cestujú linkou 75 v starých Ikarusoch mohli potešiť, že konečne na ich linke bude jazdiť niečo normálne (po prečítaní spominaného útržku). Tak ako aj ja a moji známi. No nakoniec sa nič nekoná... ?
S@fino
A takisto sa niektorí ľudia, ktorí cestujú linkou 75 v starých Ikarusoch mohli potešiť, že konečne na ich linke bude jazdiť niečo normálne (po prečítaní spominaného útržku). Tak ako aj ja a moji známi. No nakoniec sa nič nekoná... ?