L205 6315, okolo 15 tej hod. Záhradnícka smer Trnávka,vozovňa, pri križovatke s Miletičovou vďaka rozkopávke išiel ďaleko od vedenia. (To bude asi problém viacerých vozov do budúcna, tam je taká jama že sa dosť ďaleko od vedenia chodí v tej križovatke)
No a tej 6315 spadli palice, a vzhľadom na polohu vozidla nemohol ich nahodiť späť (+ pod vzdušnou križovatkou). Tak sme museli tlačiť. A vlkä ani nevystúpili von, nieto ešte tlačiť. Až po opakovanej výzve si vlky vystúpili a potom už išlo voz ľahšie odtlačiť. Ale pridali sa hlavne robotníci čo tam kopali na Miletičke. A to vo voze sedel aj Beusák (nápadný vďaka košeli) a ani ten sa nepohol tlačiť trolejbus. ? No nakniec to vodič nahodil na protismernú stopu, prešiel kúsok a potom to nahodil na stopu v našom smere. ?
To je normalna sluzba... ZV to nieje. ? Ono je to teraz tak... pokial sa rano neobsadi vyprava bere ju ZV ako normalnu celodennu sluzbu. Aspon tak to bolo povedane... ten chalan co tam rano na tej 7718 jazdil mal aj normalne prestavku (striedac). ?
Takže L88 vyzreá dnes asi takto nejako (stav okolo obeda +-2 hod.)
1203 (1), 1624 (2; striedala za solaris ako posledná), 1213 (3), 1219 (4), ? - vyenchané nejaké obednajšie odchody 88/5, 1209 (6), 1202 (7), ? /8 nejaký solaris
Na zvyšné 3 neznáme poradia došiel 1205 a ešte nejaké 2.
Ráno na L88 1803, 1813, 1606,...
no ja som sa zviezol od auparku pod novy most a stalo sa to iste..ako vychadzal na obrubnik oskrel predok...kdesi som cital ze vodic moze zvysit svetlu vysku vozidla no zase asi na to vsetci kaslu...chcem vidiet ako budu tia busy vyzerat o rok ci dva
Na L88 1213 + este nejaky stal pod mostom, Nastupiste by mali vymenit, lebo 1213 sa pri prichode k nastupisti oskrela predkom o obruvnik a pri vyjazde z neho tiez, cize ak ich chceme mat pojazdne treba ich cim skor vymenit
Valec