3603 bola dnes tradicne na L99. Stretaval som ju skoro vsade kde som krizoval trat tej linky pocas dna a tusim jej mierne blbli predne dvere ?.
Na L88 som vecer stretol aj 4202 (krasny a vzdy cistucky voz ❤ ?).
Aha, tak preto je tam ten Lechtavy. Ja som si za moju jednu jazdu na 88 vsimol: 4074 4093 4091 4100 3507 3603/3606 (co ma cierne predne ev). Okrem toho teraz prisiel 4817 (tusim).
LII: Ja vravim ze su vsade rovnaky vodici, ale ked uz sa o ten voz niekto stara, ma mu pri tom podla mna pomoct aj dielna, inak to nema zmysel, 1803 a 1808 maju dobrych vodicov a myslim si ze si ich vazia aj v garazi a hlavne sam veduci, tak to ma byt. Len smutne je ze clovek si ide vo vozovni pre vodu a okolo seba len pocuvam trapne hlasky aby som nahodou voz nezodral od cistoty a podobne.
Myslim, ze sa to da nazvat VETERANI.Co myslis na 4. DP by sa nenasli vodici, ktori by sa vedeli starat o lepsie vozy (1800,1803 apod.)? Ved ked sa pozriem na 4207, 4827, 4836 nemam taky zly dojem ako sa tu niektori snazia o vodicoch 4. DP navodit. Ved aj o I.DP sa tu spominaju stale len 3-4 vozy. ? ? ? ?
4952 a vyššie. Aj 2938 nebola pridelená; no asi preto, že ju nikto nexel; a to asi preto, že bola najväčší vrak. Akeďže nebola pridelená, tak ju šupli do Petržalky. 2512 a 2516 detto. Preto sa hovorilo aj o 2936, lebo ani tá nie je pridelená.
Podobne aj z 1. kolóny čo odišlo tých 5 vozov cca pred rokom. Minimálne 1918 a 1919 neboli pridelené, tak ich tam poslali.
A teraz sa tie vozy kazia = lámu sa im rámy. Lebo napr. 4952 jazdila iba cez prac. dni na takom poradí linky 84 že iba od cca 6:30 do cca 15:30. A tých pár odchodov čo chodili preplnené do EU myslím že mohol byť ten voz preťažený, ale to iba "dopomohlo" tomu vozu ku svojmu koncu. Svoje "dedičstvo" si priniesol z 1. kolóny, kde už si odrobil svoje. (guinessov rekord) V tej Petržke takpovediac podľa mňa "nadrábal." Takisto 4953, a údajne že aj 4954 skočnil? (alebo skončí čoskoro ? ) Aj zvyšné preradené vozy sú pre istotu na delených, konieckoncov ako aj všteky ostatné ik 280, jedina výnimka azda 4957, ktorá si koleduje o vyradenie na celodeenj 88/4. A ešte možno najnovšie 4950. Aj tú 4959 dať na CD je odvaha.
Oproti tomu napr.IK 435 4800, 4801, 4803, či 4810 sú na delených, čo je tiež rarita oproti ostatným dvom kolónam, kde majú kĺbaky. ?
Tú sľúbenú 88/3 ako vynáhradu za prepožičanie vozov z Petržalky na linku 29 zabezpečuje SOR 3507. No neviem, či to bol zo strany Krásňan správny krok tam poslať... ? Ako pomstu im navrhujem zajtra na Devín namiesto 18 metrových busov poslať 4074 a 4089. ?
4074 dnes 88/8.
No,keď vidím,čo za vraky idú do Petržalky,som rád,že tam nebývam.Len tak mimochodom,nemali by sa po dodaní Solarisov niektoré IK 280 a 283 radšej zošrotovať?Aspoň tie,bez GO... Tomu,že sa do 4.kolóny preradia 435-ky rozumiem,predpokladám,že po skončení karosoplynofikačnej éry sa začne z ich masívnym generálkovaním,ale prečo ešte držať pri živote neopraviteľné staré Ikarusy?
Aj ked postavaju novu vozovnu, v tomto podniku sa ohladom autobusov bude hrat stale ta ista pesnicka pre vozovne, nzabudaj ze to ako tie vozidla vyzeraju vela krat mozu aj vodici ktory na tom jazdia, lebo nieco zistia pocas sluzby (nedostatok, porucha, zavada) ale do knihy vozidla nic nenapisu a nedaju to na kanal a takto to pokracuje... ? ?
Samozrejme, že každá prevádzka sa zbavuje najhorších vozov. Ak by mala 4. prevádzka preraďovať preč, išla by od čísla 4940. Petržalka sa stáva iba skladiskom vrakov, čohos mi je dosť ľúto... Ale veď do novej vozovne pribudnú aj dobré vozy, veď Ik 415 pre linky 91 a 191 (budúce #4101 atď.) sú všetky vo viacmenej dobrom stave. ?
Az na tu 1810 je to vsetko super Len tiez ma zarazi ak dostanu napriklad vodici kt. sa zoberie voz ze dostanu nove, tie Solarisy by mal dostat niekto kto sa o to bude trosku aj starat!! Popripade vodic ktory ma odpracovane nejake roky v DPB..:)
Ved vlastne od 1811 po 1821 su to vsetko humus vozy ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Darro