Reply on: Andy #44441:
... ale aj tak zareagujem :Vodic na zastavke by nemal stratit vizualny kontakt s cestujucimi okolo vozidla. Musi sledovat :
- aby mu do vozidla nenastupil niekto, kto svojim spravanim, vzhladom alebo zapachom obtazuje svoje okolie (bezdomovci, ozrani a podobne),
- aby mu nahodou niekto nepadol do kolajiska medzi dve vozidla (pri suprave),
- aby mu niekto nestal pred elektrickou a nezachytil ho pri rozbiehani a pod. (niekedy nie je vidno, ak niekto stoji pred elektrickou.)
Ak by som niekomu odpovedal a potom pozrel do zrkadla, zazvonil, zavrel a rozbehol sa, mohol by som nieco prehliadnut a sposobit zranienie alebo usmrtenie. Potom mi pripada dost blbe sa ospravedlnovat tym, ze som niekomu odpovedal na nieco, co si mohol precitat na zastavke. Asi by som si to vycital do konca zivota.
Drobcek 7120
"Meno (nick) autora: E499.3056
Cislo prispevku: 44393
Zaujimava situacia z dneska. Dve turistky nastupili na Vlcom Hrdle do
plynovej vrakosy na L70. Akosi si neboli iste zastavkami, tak sa
opytali "skuseneho" vodica, ci stoji na zastavke "Ucitelska". Vodic
kyvol plecami a povedal "netusim, mozno".... hehe mame dobrych vodicov,
co? :D"
Povedz mi Ike, podla coho v tomto texte usudzujes, ze tam ten sofer soferuje niekolko rokov? Co ked to bol novacik po zacviku?
Co sa tyka palubaku, ak sa vodic na Patronke pozrie na palubak, kde sa napise ze dalsia zastavka je TESCO LAMAC, tak asi vie kadial ma ist bez toho, aby studoval mapu mesta a nazvy ulic. Takze mozes ist podla pocitaca bez toho, aby si zavahal kadial.
Neporovnavaj vodicov elektriciek (a ich trasy) s vodicmi autobusov. je to dost velky rozdiel, co sa tyka poctu liniek a predsa len, kolaje nepustia.
Zalozak moze ist skor nejaku trasu, ktoru nikdy nesiel, lebo ju nemusi mat v zadeleni, len zaskakuje.