rano Slavicie udolie. 31-ka mala ist 8.05. 31 aj 39 slastne oddychuju okolo alibaby. Prifrci dalsia 31 o 8.09, vylozi ludi , ide na otocku, potrubi na 39 aby ju pustila,stojaca 39 sa pohyna, dava si kolecko okolo Alibaby. Zmeskana "31" odchazda o 8.11. Ta co tam oddychovala odchadza o 8.13 . Vysledok je taky ze ide 31, plna ludi a od Kollarovho namestia idu za sebou dve 31tky , jedna plna , druha prazdna.
Ktore hovado vymyslelo "poradia". Ked chodia linky "husto", je nezmysel aby ked jeden bus meska, druhy cakal na svoj odchod .... a potom chodia za sebou , co je nezmysel . Mozno by stacilo aby zo slavicieho udolia startoval autobus, ktory je volny, nahodil transparent ci je 31/39 podla CP.
A este nieco veeelmi potesitelne
4206 ma konecne poriadne! nastavenu prevodovku-konecne prehadzuje pri normalnych otackach, ako ma, a konecne ma aj vykon, aky ma mat
Fiha, uz 15 hodin ziadny prispevok, tak sem napisem toto:
Rano meskala posladna 198 od OD Slimak, 198/8, odchod 7:53, skutocny odchod 7:57. Voz 1911 (tusim).
Rano 1006 ako ZV na 63 (11:38 Zaluhy smer Trnavka), cely den 1408 (mnam!!!) na 39/4.
Inak, ak niekto poznate cloveka, co mal podvecer 1213 (tusim) na 21/?, tak mu povedzte, ze nemusi byt nervacik len preto, ze som mu uvolnil cestu az za 5 sekund. Ved aj tak potom stal minutu na cervenej.
na Florianskom bola vykolaj.Podla dispecera co vbehol do nasej elektricky 3 ev.c.:7071 a povedal: (citujem)
"Prosim Vas o chvilku strpenia,mame tam vykolaj pojdete cez Nam.SNP a Obchodnu,listky Vam platia az na stanicu,nemusite si cvakat dalsie... Dakujem dovidenia!"
Pravdepodobne to ale nebolo nic extra pretoze ked sme isli okolo o 10min. smerom na stanicu uz tam nic nebolo.Predtym tam stala 1 (smer HLST) myslim ze 7754+55
A ta potom isla aj do vozovne ked sme isli na stanicu...
Lenze ta krizovatka sa de jedine tak spravit. Teraz ma trolejbus iducu na HLST (teda do svahu) prud. Pred tym ho mala elektricka. Na tej ktizovatke je to stale zle spravene, najma ta vzdusna krizovatka visi na penvych svorkach, naratal som tam 14 parov !!!! Ten kto to projektoval si zasluzi rad pevnej svorky. Sice je to vedenie teraz rovne (zatial), ale nakolko je na pevnych svorkach, tak sa coskoro pokrivy a bude take iste ako to pred tym. . Tu krizovatku by bolo vhodne riesit tak ako maju v meste Linz, teda je tam senzor a stykace a prud ma vzdy ten, kto cez krizovatku zrovne prechadza - teda ked ide elektricka, tak senzor zaregistruje pantograf, stykacova skrina prepne a trolejbus je uplne bez prudu, zatial co elektricka moze prechadzat so zapnutou jazdou. Ked ide trolejbus, tak senzor zachyti zberac, stykacova skrina prepne a trolejbus ma prud. Elektricka je v tom pripade bez prudu. Neviem preco su u nas taki mantaci a nevedia to spravit.
TeBeCe:
Vypadky meniarne na HLST su bezne. Totiz vodici elektriciek boli zvyknty ist cez vzdusnu krizovatku so zapnutou jazdou. Ale na tej novej (ktora soji tiez za hovno - sama pevna svorka ) na poslednom krizovani s trolejbusom nemaju stavu. Ale kedze su tupci tak tam drzia jazdu, napaluju zrychlovace a vyrazaju meniaren...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR