Reply on: si #179207:
Čiže pridanie jedného, eventuálne dvoch riadených priechodov do existujúcich svetelných križovatiek tak, aby bol celý, nie nevýznamný prestupný uzol komfortný a bezbariérový, pričom na tejto relácii už dnes je približne 20 riadených či neriadených priechodov pre chodcov, neimplementujeme preto, lebo autá by si postáli trochu dlhšie a niektorí vodiči prehodnotili svoje dopravné správanie? Čo potom chceme od mestskej politiky? Položme si naozaj serióznu otázku.
Ike
1) Preboha, len nie pri mojom dome!
2) Nemám to pri dome, tak sa to nepočíta! Je to ďaleko.
3) Hádam za parkovanie nebudem platiť!
Majú auta obchvaty? Majú. Celé to mimoúrovňové cvičenie na Staromestskej a Pražskej sa dialo preto, lebo v tej dobe nebola iná možnosť a po týchto uliciach reálne jazdili medzinárodné kamiony. Toto všetko je prekonané. Dnes tu nič také nejazdí a navyše celá trasa je plná úrovňových priechodov (napríklad od ťažiska nadchodu na Predstaničnom na sever 400 m, na východ 130 m a na juh 90 m). Signálny plán, ktorý by počítal s chodcami by demotivoval ďalších vodičov. Chýba tomu jediná prerekvizita: vyhradený jazdný pruh v smere z Račianskeho mýta.