Skôr by som sa pýtal, prečo sa zúžili pruhy pri hradbách, keď cieľom malo byť zvýšiť bezpečnosť zastávky na vonkajšej strane zákruty.
Teraz som to tam videl prvý raz. A je to urobené podľa tradičného scenára. Zobrať opatrenie, ktoré by malo teoreticky fungovať, aplikovať ho najstupídnejším možným spôsobom, na mieste, kde to nedáva žiadny zmysel.
Aj ráno okolo 10. bol nejaký problém. Kramáre, čo sa IAD týka, úplne prázdne, zato trolejbusy vrátane krátkej t-64 meškania od 15 do 30 min. Teraz ešte horšie, aj 60 min.
Vážne? Vodič IAD plechovice potrebuje priestor 1,5 m od každej čiary aby sa udržal vo svojom jazdnom pruhu? No nech tam dajú namiesto tej dvojitej plnej čiary radšej predeľovacie jersey panely. Bude mať nabudúce iba šúchance a nenabúra sa s vozidlom oproti.
Tu by mohli konečne aspoň na december zapnúť logiku a dať na L96 a L70 cez víkend kĺby. Jedna je naprataná už od Avionu a druhá z mesta hlavne večer, keď idú ľudia z trhov.
Tem stredový deliaci pás bol od začiatku umiestnený tak, že jazdné pruhy smer mesto boli užšie ako smer Petržalka.
Teraz po obnovení značenia je to pekne vidno, že ak by autobus smerom do mesta zastavil pri označníku, už presahuje do pravého jazdného pruhu. Však napokon koľko odrazených zrkadiel tam už bolo...
Tak dúfam, že vozovku týmto smerom nezúžia ešte viac...
Upravené jazdné pruhy tam už sú vyše týždňa. Nové vodorovné značenie je od podjazdu pod most. Kto je zvyknutý na užšie jazdné pruhy na D1 BA - TT tak ho tieto nové užšie v ničom neobmedzia.
Neviem, čo tam idú robiť. Ale dúfam, že tá stupídna vodorovná rúra vo výške hlavy posádky vozidla sa tam z bezpečnostných dôvodov už nevráti. Ak bude tomu tak, tak ma vallovci príjemne prekvapia.
K2S na 4-ke ako obyčajne už na ŽST Nové Mesto skoro nepobrala cestujúcich. Zrejme by Mesto zruinovalo, keby aspoň v nedeľu a aspoň na tie poradia, ktoré chytajú rýchliky od Najväčšej Diery, boli nasadené súpravy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david11