Reply on: Andrej #177895:
Za normálnych okolností by ich už po zaradení desiatich 30T do premávky nebolo treba, ale teraz je dočasne iná situácia kvôli odstaveniu T6. Hoci všetko zlé je na niečo dobré, vypravovanie T3P na celodenné služby by malo podľa mňa ostať aj po vrátení T6 do premávky.
Ike
Nepoznám podrobnosti a neviem, či by skrátenie L37 po Lanfranconi ušetrilo vodiča alebo vozidlo (najväčšie náklady sú fixné: plat vodiča a odpisy vozidiel). Ale je potrebné si položiť otázku, čo by si získal. Ok, niečo by si ušetril. Ale na druhej strane by si mal nepohodlné otočenie (nepoznám každé vozidlo, ale vo všeobecnosti má kĺbový autobus polomer otáčania cca 18 m + vlečné krivky), teda delta zvýšenia pravdepodobnosti škodovej udalosti je nenulová, nemáš prestup na hrane a ukrátil by si obyvateľov ZB o množstvo spojení spod Mosta SNP.