Áno našli sa aj taký inteligentnejší, no to sa môžeme rozprávať v jednotkách percent čo zliezli pred Prístavným na R7. Gro vodičov kamiónov tam stálo alebo sa posúvalo krokom po D1 na Prístavný most.
Asi nikomu nenapadlo proaktívne zakázať kamiónom jazdu po Prístavnom moste z dôvodu silného vetra. Ale keď tam už vznikli nehody, tak sa neboj, ostatné kamióny to už obchádzali po iných cestách, aj cez Lužný most. Dnes asi žiadny kamionista nejazdí bez online navigácie.
Presne tak. Sú tam protihlukové steny, ktoré tie nárazy a poryvy vetra dosť eliminujú.
Inak podľa všetkého zase prevrátený kamión na Prístavnom teraz, lebo som videl ísť nejaký kĺboSOR po Prístavnej a odbočoval na most Apollo. No nakoľko na L87 sú sóla, tak to mohla byť jedine L96 alebo L98. Kto si chcete pozrieť ako sa v tomto čase riadi križovatka policajtom, keď pri Apolle vypadnú semafóry akurát, keď je najväčší dopravný tlak na túto oblasť, lebo vodiči sa snažia obísť zase zasekaný Prístavný, tak tu hľa živé vysielanie. https://www.youtube.com/watch?v=Yfkv66RtEPM
Na Lužnom moste sú zábrany medzi cestou a cyklochodníkom, ktoré by mohli trošku stlmiť nárazy vetra. A z D4 sa dá zísť na cestu 61 smer Senec a následne nabehnúť na D1 v križovatke Bernolákovo.
Už aj v opačnom smere z Petržalky do Ružinova. Však načo by sme presmerovali kamióny cez Lužný most, keď môžeme mať vykotené kamióny v meste na Prístavnom moste v oboch smeroch.
Klepeto