Dizajn vymyslel ten, čo aj karosériu. Od počiatku pri karosérii počítal aj s tým, aký bude náter, čo sa zvýrazní, čo naopak upozadí. Čiže určité optické "rozbitie" veľkých plôch je nutné. T3 i K2 by sa mali maľovať podľa Kardausa. Netvrdím, že v tých istých farbách, ale v tej istej schéme. Uvedom si, že pri vozidlách s lepenými sklami žiadne veľké jednoliate a jednofarebné plochy nie sú, je tu kombinácia červenej a čiernej. Staršie vozidlá bez čiernych okien nie sú naozaj v jednofarebnom nátere pekné. "Kotasky" by sa mali podľa mňa maľovať podľa Kotasa a keď už "celomáčano", tak kombinácia s reklamou "Little Big City" práve túto monotónnu plochu rozbila a esteticky tak zlepšila. Patrím ku generácii, ktorá zažila "rosničky", "karkulky", hektory" i "čmeliaky" v pôvodnom nátere a boli to veľmi pekné lokomotívy. Jednofarebný náter ich doslova "zhnusil".
Je príšerné nudný. Vyzerá ako podsada a nie ako hotový výrobok. Na veľkej ploche nie je vôbec nič na čo by si sa mohol pozrieť, keďže je tam len jedna farba tak to ani trochu nesnaží rozbiť monotónnosť (už Kotasové a polomáčané nátery boli lepšie na tom), a tie antracitové zberače pôsobia strašne depresívne.
Opakovane sa tu diskutovalo, že "celomáčaný" náter nie je pekný. S reklamou LBC to bolo úplne o inom. Toto je fakt škaredé. Len ma prekvapuje, že robili VP/SP kačici, keď sa pomaly chystajú na na "odchod"? Neviete niekto, aký rozsah opravy to bol? Lebo odstavená bola 1 a 1/4 roka.
Musim povedat, tento korporatny imidz DPB je uplne zufaly. Ked vidim ako vyzera MHD v Berline, v Budapesti, v Brne, vo Viedni, v Plzni, v Kosiciach, vo Varsave, v Poznani, tak sa za nas DP akurat hanbim. Aj u nas sme za starych cias mali peknu koncepciu zjednoteneho nateru vo forme Little Big City. Toto je v porovnani s LBC cista katastrofa. Temny, bezutesny, bez osobnosti.
Tiez je skoda tych povodnych cislic. Sice boli zastarane, ale aspon boli trochu zaujimave, ked uz nic ine na tom vozidle nebolo.
K včerajšiemu 4927 na 84/7 - o 9:53 h skončil na zast. Farského v smere do Dúbravky, tesne po príchode 95/5 na zastávku o 10:00 h odišiel cez Nám. hraničiarov a Starohájsku, zrejme smerom do vozovne.
Včera (streda) postavili / ešte však nedokončili prístrešok na zastávke Alexyho smer Lamač (linka 23). Tam je tiež pomerne úzky chodník, tak bočné steny prístrešku budú dost úzke, ale aj tak zmena k lepšiemu. Vyznačené miesto na prístrešok tam bolo už niekolko tyzdnov.
Samčo