Okolo Incheba zapcha, polícia uzavrela diaľnicu smerom na Rajku kvôli piesočnej búrke navyše do toho je ešte výstava na Incheba takže 80 a 88 má výrazné meskania
Mne išlo práve o to, aby sa mohlo za vodiča trolejbusu dostať čo najviac ľudí, keďže trolejbus je bližšie skôr k autobusu, než k vlaku. Ak by sa sprísnili požiadavky aj na vodičov autobusov, tak by sa situácia zhoršila ešte aj tam...
to je ale potom administrativne jednoduchsie nasadit rovnako prisne poziadavky aj na vodicov autobusov (z hladiska bezpecnosti to neobsahuje ziaden problem) akurat ze to nie je asi to co chces.....
Nebolo by potom dobré zjednotiť zdravotné nároky na vodičov trolejbusov s nárokmi na vodičov autobusov (t.j. na vodičov trolejbusov by boli miernejšie zdravotné nároky ako v súčasnosti)? Viem, že trolejbus je dráhové vozidlo, ale riadenie vlaku a trolejbusu je dosť rozdielna vec, a preto by to logicky dávalo zmysel, ak by sa tým mal čo i len trochu zvýšiť počet vodičov trolejbusov.
Existujú ešte posilové spoje X31? Lebo keď si rozkliknem služby na linke 184, tak tam tieto prejazdy neukazuje, namiesto toho to uvádza, že voz ide do depa a potom sa vracia späť na linku.
Tu sa stále operuje s tým, že sa "budú musieť" preškoliť. Po prvé, aj teraz je úplne minimálny dopyt medzi vodičmi autobusov na preškolenie na trolejbusy. Po druhé, legislatívne zdravotné nároky na vodiča trolejbusu sú prísnejšie, než na vodiča autobusu. Po tretie, istá časť, ktorej to zrejme bude nariadené, skôr zvolí výpoveď a pôjde jazdiť do Arrivy alebo inde, kde chýbajú vodiči autobusov.
Neviete, prečo sú na t40 už len 4 trolejbusy? Nielen 40/14, ale aj 40/5? Pritom degeše sú aj na t60, takže v nedostatku t-busov to asi nebude, či? Nedostatok vodičov t-busov? To sa mi tiež nezdá, keďže sa naopak budú musieť preškoliť mnohí autobusáci na vodičov trolejbusov, ak sa má zelektrifikovať a61 i a41. Čo bude potom?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A