Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V úseku Bratislava-Petržalka - Bratislava-Nové Mesto sú odrieknuté vlaky z dôvodu poruchy zabezpečovacieho zariadenia v stanici Bratislava-Petržalka. Náhrada? MHD.
https://twitter.com/zssk_mimoriadne/status/1487932404132204549
https://twitter.com/zssk_mimoriadne/status/1487932744747438080
3328 ťukanec s dodávkou na Hodonínskej
Reply on: 4921 #172927:
Tú istú má aj 4266
Linka 3 - prerušená premávka na Račianskej obojsmerne - prekážka na trati na pionierskej auto v kolajisku
Reply on: Solider #172904:
Nie je nejaká možnosť obmedziť rýchlosť ventilátorov z klímy, kým, hm, klíma bude schopná intenzívnejšej temperácie (čo sa týka teploty)?

Lebo to je vlastne podobný problém ako v lete, keď sa ľudia pri nefunkčnej/nestíhajúcej klíme (aspoň to druhé snáď nebude v Otokaroch problém) sťažujú, že z klímy ide horúci vzduch, nie?
Aktuálne Kramare a okolie Patronky bez prudu, trolejbusy stoja.
Reply on: mack #172923:
To je...... Dalsi Mercedes v prdeli!😠
Križovatka Patrónka, 4939 neubrzdil a skončil v 1830.
Reply on: Petto #172921:
V službách ani vo výprave už nie je. Minulý rok sa ale z výpravy vytratili aj Š3, 12 a 18.
dlhodielsky skolak 17 este funguje ?
Reply on: Urbanway 2423 #172919:
Ani v prípade električiek to nie je ideálne, skoro ráno v sedmičkách býva riadna kosa.
Čo sa týka tej zimy v Otokaroch, tak mne sa neraz stalo, že som skoro ráno nastúpil do trolejbusu, v ktorom síce hučalo kúrenie (niekedy ale nie), ale aj tak tam bola zima. V niektorých Soroch (hlavne v tých najnovších) býva večer pravidelne celkom zima. Jedine električky kúria všetky dobre. V Otokare som zatiaľ zažil len také teplo, že som von vystúpil spotený (sedel som v zadnej časti, kde bolo o niečo teplejšie ako vpredu), ale je pravda, že skoro ráno som ním zatiaľ nešiel.
Reply on: Foltest #172908:
Vpredu nemajú radiátory, je tam iba jeden fukár. Vo vlečke je oproti tretím dverám radiátor. A to je všetko. Rozdiel je v tom, že v Otokare môže byť 18 stupňov - toľko v Sorke nevytopíš ani náhodou.
Reply on: Cancer #172916:
Dobre, napíšem teda jeden komplexný príspevok a verím, že všetko objasním. Ja rád cestujem akýmkoľvek vozidlom, niektorými menej rád, niektorými radšej, avšak celkovo je cestovanie verejnou dopravou pre mňa výhodné a praktické, pretože všade ťahať auto je často nemožné, nákladnejšie, ale samozrejme niekedy je to aj super pomocník. Čo mne vadí na SOR NB 18 City je, že je tam v lete teplo, v zime zima a celkovo ich riešenie nie je zrovna to, čo obľubujem. Otokary nevelebím, samozrejme vidím problémy s dverami, s klimatizáciou, aj lacnejšie prevedenie niektorých častí, ale treba si uvedomiť, že Otokar za 254-tisíc € a SOR NB 18 City za vyše 300-tisíc € je skutočne rozdiel v prospech Otokaru. Problémy s kúrením aj dverami sú podľa mňa o šikovnosti technikov a premyslenia stratégie vedenia a verím, že sa to vyrieši. Moja rada teplo sa obliecť bola myslená len v tom zmysle, že kým sa chyby nevychytajú, tak to treba pretrpieť a prispôsobiť sa, ale určite nesúhlasím s tvrdením, že to treba dlhodobo tolerovať a neriešiť, to naozaj nie. Určite je netolerovateľné, aby bola v autobuse, ešte k tomu v novom, zima. Môžem skúsiť prezistiť, čo sa s tým robí, alebo ako to teda je, ale tentokrát to už napíšem tu, ak sa mi to podarí zistiť. Ďalšia vec je, že nie som zamestnancom DPB ako som už uviedol, ani mesta, len aktívne podporujem cestovanie verejnou dopravou, keďže je to podľa mňa udržateľná a správna forma cestovania, ale to tu nemusím rozvádzať, keďže asi všetci čo sme sa tu zišli, máme radi verejnú dopravu. Ja mám svoju prácu úplne mimo dopravy a tak mi to aj vyhovuje, VHD/MHD je len hobby. Treba však povedať aj to, že MHD sa skutočne podstatne posunula dopredu od poslednej zmeny vedenia, niektoré nápady boli populárnejšie, niektoré menej - také premenovanie zastávok je podľa mňa fail a verejne som to tu kritizoval toho času a dosť vážne mi to vadilo, ale v priemere to ide dobrým smerom. Všeobecne by som bol ale veľmi rád, keby v tomto celom diskusnom fóre bolo viac slušnosti, úcty a pohody. Pekný večer.🙂
Reply on: N/A #172898:
Ale aby ste nepovedali, že som nič konštruktívne nenapísal: keď sa cestujúci prestanú sťažovať na chladničku v zime v nových vozidlách nezačne vám byť teplejšie v tom zlom zlom NB18.

Bude vám v ňom stále zima (lebo vy sa nesťazujete a radšej sa tešíte, že môžete ísť inokedy novým vozidlom ktoré sa vám páči tak veľmi, že žiadnu jeho kritiku nepripúšťate), a ostaným cestujúcim bude zima v tých Otakaroch nadránom ako písali.

Vyriešiť je potrebné oba problémy – do NB18 sa vrazili prachy do klimatizácií, do kamerových systémov, do nového čalúnenia ale tesnenia dverí sú stále poškodené, kúrenie doteraz od dodania nikto nebol ochotný riešiť... Možno aj preto, že niesu klúčovými luďmi považované za toho hodné, možno je tam iný problém.

Faktom ale zostáva, že až do ich vyradenia sú to riadne prevádzkové vozidlá a zima by nemala byť cestujúcim ani v jednom z nich.

Ak vám niekedy konečne prestane byť zima v tých NB18 a nájde sa niekto kto by zabezpečil v nich účinné kúrenie, tak to bude hlavne vďaka tým ktorí sa na ne sťažovali a nezobrali to, že je v nich zima ako hotovú vec. Ak nikto taký nieje budete mrznúť aj naďalej.
Reply on: N/A #172910:
Môj príspevok si nepochopil a nepochopíš. Zjavne čítaš medzi riadkami. Nenapísal som, že kvôli Otokaru budeme na PNke! PNka bude spôsobená práve tou “klímou”, nech už je to čo chce, lebo je to na prechladnutie a nepomôže ti ani to, že si teplo oblečený! A áno, budem v takom prípade žiadať DPB o preplatenie PN lebo je to jeho chyba!
Reply on: N/A #172910:
Lenze presne potom takymito milion drobnymi preslapmi straca DPB cestujucich a PRimator vyplakava, ze ludia jazdia autami 🙂
Reply on: N/A #172895:
Takze ked v Otokarovi nepojde v lete klima, mam si doniest plavky a vlastny bazen do autobusu? 🙂
Reply on: Cancer #172911:
Nie pán Balog, ja pre DPB nepracujem a ani som nikdy nepracoval, pracujem v súkromnom sektore na úseku finančnej analytiky. Dúfam, že Vám táto odpoveď stačí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.