Ja keď idem pár zastávok stojím ale keď je cesta cca 52minút zo 65 a to Tedomom abo Sorom zadok je usedený a bolí, no používam inú dopravu a to bicykel, prípadne peši z práce cca 2h peši no všetko od okolností, počasí a ako sa vychrochním
No to je práve o tých rovných, anatomicky nijak nevytvarovaných plechoch či tvrdých plastoch potiahnutých látkou bez výplne. Tiež si za tú 25-minútovú cestu, čo denne absolvujem 2x, musím rôzne poposadnúť, aby ma zadok až tak nebolel... Anatomicky dobre tvarované tvrdé sedadlá v T3-kách tak nevadili. Najlepšie boli klasické čalúnené RTO sedadlá, ktoré mali aj neskoršie série 9Tr a prvé 14Tr.
Mne sa dobre sedelo v drevených sedadlách keď jazdili TAMy, pretože sa šmýkalo na nich v zákrutach. Niektorí si spomínajú na voz 2400 s plast. sedačkami na linke 71 býval často. Keď cestujem v Ivecu či Sore ma zadok bolí
Praha takéto sedadlá na SOR-y objednáva rovno z výroby. Sú nielen hygienickejšie, ale sa na nich aj pohodlnejšie sedí. Netuším, prečo sa DPB zhliadol v rovných, nepohodlných plechoch potiahnutých látkou prakticky bez výplne. Aj dnes som mal šťastie na a-98 na takýto SOR, tuším 2855, ak sa nemýlim.
a nebude to nahodou aj tym, ze ked sa stava vlakova cesta z inej ako priebeznej kolaje, tak pri jej postaveni sa zaroven aj uzatvara priecestie ?; resp. kedze je "masina" blizko tak ak sa snima volnost kolaje a pri jej postaveni je to brane ze mas vlak v useku a signalizacia sa spusta aj ked ten vlak stoji....
PS: za priecestim boli v uplynulych dnoch odstranene volake budovy (prilepky), tak mozno tam niekto nieco planuje aj s tym zahlbenim....
Pamätám si ako som tade išiel jedným z posledných vlakov ktoré tam zastavovali. Tá stanica je dokonca peronizovaná, takže som slušne vošiel do podchodu, vyšiel do staničnej haly - a zistil že všetky vchodové dvere sú zamknuté Tak pekne podchodom späť na nástupište a cez koľaje.
Inak je to škoda, tá stanica by pre niektoré oblasti slúžila celkom dobre, aj keď problémom môže byť nie úplne ideálny interval 66.
Veď píšem, že nebolo. Motorové jednotky Arrivy sú kratšie, tam sa to možno za 3 minúty stíha. Podľa predpisov ZSSK je napríklad pri zmene stanovišťa nutná aj skúška brzdy (i keď to sa týka len Push-pullov, pri Jánošíkoch si nie som istý.). Skrátka kým ten vlak vykoná v Rači úvrať, tak je vlak idúci cez Východné dávno na Predmestí, resp. niekde za zastávkou Vinohrady.
Nehovoriac o kapacite, cez Raču toho cez pracovné dni jazdí veľa, takže okrem 5 minút na úvrať by taký vlak s veľkou pravdepodobnosťou čakal do sledu na iné vlaky. A ak by takto niečo išlo v smere z Rače do Vajnor, tak z Rače po Odb. Vinohrady by to muselo ísť proti správnemu smeru (po "ľavej" koľaji), čiže by takýto vlak zasa narúšal jazdu iných vlakov.
to je mi jasné, len či by to aj s tou úvraťou nebolo rýchlejšie, ako sa vliecť cez/okolo Rendezu. A zmenu stanovišťa Arriva v Leopoldove stíhala za 3 minúty so všetkým, čo k tomu patrí. Preto som písal ako základný predpoklad vratné súpravy.
A s tou úvraťou som pri vratných úpravách počítal priamo na odb. Vinohrady bez zachádzania do Rače.
Nič by sa neurýchlilo. Tá spojka je na Odb. Vinohrady zaústená smerom do Rače. Vlak by teda musel z Vajnôr ísť do Rače, tam vykonať úvrať (časovo tak 5 minút) a z Rače potom na Predmestie či na Hl. st. Opačne rovnako.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
barack40
Nehovoriac o kapacite, cez Raču toho cez pracovné dni jazdí veľa, takže okrem 5 minút na úvrať by taký vlak s veľkou pravdepodobnosťou čakal do sledu na iné vlaky. A ak by takto niečo išlo v smere z Rače do Vajnor, tak z Rače po Odb. Vinohrady by to muselo ísť proti správnemu smeru (po "ľavej" koľaji), čiže by takýto vlak zasa narúšal jazdu iných vlakov.