Chcem sa spýtať, dnes na 65 premávali krátke busy a potom boli vymenené za dlhé, dokedy budú premávať dlhé busy keďže letná sezóna skončila, či ich už nechajú? Bolo by to fajn. Ďakujem
Spoločným menovateľom všetkých shotoušin bez pridanej hodnoty (3xt6, rozbitie evidencie vozidiel, premenovanie zastávok, nové čísla trolejbusov) je jeden a ten istý človek.
heh, na to ze jednemu v DPB sibe z precislovavania liniek aby sa mu pacili do tabulky, tak je paradox ze nieto druhy zas narobi bordel v evidencnom cislovani vozov (kde v minulosti teda aspon aky-taky poriadok bol, aj ked to tiez uz peknych par rokov neplati)
Zase netreba prvé dni po otvorení preceňovať, ľudia prirodzene skúšajú nové cesty (resp. majú offline navigáciu, ktorá uprednostní diaľnicu). Treba počkať kým sa to utrasie.
Len by ma zaujímalo, či tie autá išli z Petržalky alebo aj z ľavého brehu Dunaja.
Tieto otočky cez parkovisko Metra ráno spôsobuje ešte väčšie zdržanie Ivanky (kolóna z Ivanky meria 6 km), aj starej Seneckej (kolóna meria aj 10 km po bernolákovský kruháč!), takže plánujú tam osadiť rampy.
Nič tam nebolo, šiel som s autom do Aska na zlatých a chcel som otestovať most. A zaujímavé je, že Senecká (tam som išiel v opačnom smere, pri Metre som sa otočil) bola súvislá kolóna až po Soraviu.
to zas bude chaosu... https://e.dennikn.sk/minuta/2559042
Dočasná organizácia dopravy bude podľa jeho slov z dôvodu minimalizovania kolíznych situácií na prvý pohľad zložitejšia. Vozidlá v smere zo Slovnaftskej na Bajkalskú budú musieť prejsť obchádzkou cez dva kruhové objazdy, až následne sa napoja na R7. Vodičov vyzýva, aby pozorne sledovali dopravné značenie.
https://dennikn.sk/minuta/2559008
V sobotu dopoludnia bude úplne uzavretá Slovnaftská ulica z dôvodu jej zaslepenia. Vodiči tak už neprejdú priamo na Bajkalskú, ale musia využiť blízke križovatky. Tí, ktorí budú chcieť ísť z Bajkalskej na Slovnaftskú, budú musieť ísť smerom na novootvorenú rýchlostnú cestu R7, na prvom zjazde zídu ku križovatke, prejdú do druhej križovatky a dostanú sa na Slovnaftskú. „Vodiči, ktorí budú chcieť ísť zo Slovnaftskej na Bajkalskú, budú musieť ísť cez turbookružnú križovatku smerom na novootvorenú diaľnicu R7 smer centrum a dostanú sa na Bajkalskú,“ vysvetlila hovorkyňa.
Moje obľúbené opatrenie bol zákaz konzumácie v reštauráku, ale povolený take away. Takže rúško dole v reštauráku kde sú všetci dobrovoľne je bubu, ale zobrať si to medzi náhodných cestujúcich, vrátane rizikových skupín, do narvaného vlaku je v poho
Ešte väčší bizár to bol tu kde rúška nemáme, ale z nejakého záhadného dôvodu by jedenie v bistro vozni bolo po 20:30 rizikové (lebo to je "reštaurácia"), ale na mojom vlastnom mieste vo vedľajšom vozni už nie.
Presne tak a aby sme sa nevzdaľovali od témy dopravy, tak v reštauračných vozňoch môžu byť aj v týchto dňoch cestujúci pri konzumácii bez rúška, ale inde vo vlaku ho musia mať. Tak aký to má zmysel? Btw, ja keď sa napr. v autobuse potrebujem napiť z minerálky vo fľaške, tak rúško alebo respirátor si nechávam na nose (iba spodok si vyhrniem a tak priložím plastovú fľašu k ústam).
Ja ti neviem. Práve som bol v reštaurácii, kde rúško nemal nikto. Iba servírka na brade. Cestou som bol ešte v kaviarni, kde rúško nemal nikto a na rozdiel od reštaurácie tu ľudia ani nejedli, iba kvákali a občas si sŕkli. Začína sa skloňovať, že deti na ZŠ na prvom stupni nebudú musieť mať rúška vôbec. Ak je reťaz tak silná, ako jej najslabší článok, aký potom má zmysel rúško nosiť? Aký je rozdiel byť 3/4 hodinu v uzavretom priestore bez rúška s 30 ľuďmi, potom ďalšiu 1/2 hodinu v uzavretom priestore bez rúška ďalšími 30 ľudmi a potom sa viezť 15 minút v uzavretom priestore s 30 ľudmi s rúškom?
Ako ja si byrokratické povinnosti plním, ale tú iniciatívu a dôveru v sväté nepoškvrnené rúško nechápem.
Som sa prešiel, vadí to? Poznám aj iné cesty či skratky, proste chuť bola dá sa ísť k JD a cez Žabák na Černockého popod Modrý most a to som absolvoval nedávno
N/A