Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Rasti #172018:
Šuhajko, predstav si že tie autobusy stoja v rovnakých zápchach ako autá. Neviem o tom že by DPB a.s.prevádzkoval vrtulníky!

Proste, dokiaľ tam budete mať totálne upchaté cesty, tak ten autobus nepôjde NIKDY načas, lebo nemá ísť ako. Predstav si to. Zákony fyziky nepustia.

Riešenie ma napadá iba jedno - koľajová doprava.

A nauč sa gramatiku.
Akoze to nemyslite vazne, linka 78 smer SND z Sipovej este ani raz tento tyzden nesla nacas 8 :03 a dnes dokonca vynechala spoj , ludia nestihaju uz aj kvoli zapcham do prace este ich nechate sediet ako kktov na zastavke 20 min, zdvihate ceny , propagujete ale spolach ziadny, menim spat na osobnu prepravu, este napisem aj Vallovi nech si to skusi tiez nervicky z rana
Reply on: volod #172016:
Dnes sú kolóny v celom meste, ešte aj proti prúdu špičky.
4 ks tbusov linky 212 idú v závese za sebou z Prievozu do centra......to som ešte nevidel, hlavne že pol hodinu nič nešlo z Prievozu do centra, 70 mešká skoro 30 min od Vlčieho hrdla do centra
Súprava 4375 (dielňa) + 2116 sa práve presúva cez Lamač smer Patrónka.
6012 sa zrejme pokazila krizom cez Budkovu v obratisku, tak 203 len po Sulekovu, 207 cez Prazsku a NAD chodi medzi Valasskou a Sulekovou.
Reply on: mirec240 #172012:
4919 mbcc vs auto dosť poškodené, je to čerstvé ešte..... Takže asi 83 84 vypadol voz
Reply on: volod #172010:
Niečo sa stalo na Moste SNP
Reply on: volod #172010:
Takže cestou hneď dve nehody, zdržanie aj 40 min v smere do Pta......
Práve katastrofálna zápcha od Kollárka smer most snp, už idem asi 20 min a to sme len na hodzovom, všetko stojí .......dôvod zapchy mne neznamy
Reply on: si #172007:
Trafo sa viezlo naposledy z ŽST Podunajske Biskupice na kamióne do rozvodne a keď sa opravovala hlavná vlečka Slovnaftu po tej ktorú spomínaš nejazdilo nič, všetko išlo kamiónmi, tam už chyba v križovatke kolaj
Reply on: si #172007:
Už 20 rokov je zrušená a preto som písal, že bývala vlečka. Mám suseda ktorý pracuje v Slovnafte celý život a tá trať je zapečatená a sa nepoužíva. Od ich brány po Stn P. Biskupice je na nejakej časti už bez koľajníc a zvyšok v dezolátnom stave. Nejaký developer chce urobiť cyklo trasu a keď som to spomenul susedovi, tak povedal, že ok, neviem o tom, že by to mal developer dohodnuté so Slovnaftom, nakoľko vlastníkom je práve on!
Reply on: Salomon #172006:
"bývalej vlečky na Slovnaft"
vlecka uz bola zrusena ? lebo pokial viem tak slovnaft si ju drzal ako zaloznu trasu (a vyraznejsie pouzival v case ked robil rekonstrukciu ich primarnej vlecky z UNS) + z tejto vlecky je obsluhovana aj rozvodna medzi biskupicami a rovinkou (a nove transformatory sa sice nevozia denne, ale standardne sa prepravuju prave po zeleznici....)
Reply on: Urbanway 2423 #171999:
V takom prípade sorry asi som to zle pochopil.
Príspevok od ptyca je pravdivý keď si mysli, že v dohľadnej dobe sa to otáčanie 67 v Podunajskej Bráne neporieši.
Keď som sa informoval na MiÚ P.Biskupice, bolo mi povedané, že pokiaľ nebude ukončená výstavba a tam je ešte veľa na pláne, odovzdané cesty mestu, MHD tam nepôjde. Problém je aj pri Ligurčeková, kde je vytvorená zastávka a developer, čo má konexie niekde až hore, miestny poslanci za mestskú štvrť si nepomohli, chce stavať 10 domov 3 poschodových, pozdĺž bývalej vlečky na Slovnaft. Chýbajúca spojka k Lidlu už najnovšie má byť jednosmerná a nevieme ako bude riešená aby po nej MHD jazdila. Bližšie o projekte, nikto nič nevie a kedy to bude stavať, tiež nevedia. Takže záver, do 5r. to nebude a ja si myslím, že aj dlhšie ako 5 rokov.
Reply on: Urbanway 2423 #172004:
No nemyslim ze sa to v dohladnej dobe poriesi to otacanie, tak by aspon mohli predlzit tu 78 na Vinohradnicku. Zlepsila by sa tym aj obsluha Pod. Brany lebo predsa len je blizsie odslapat na Vinohradnicku ako na stanicu resp. k MiU. A na stanici by sa zlepsili podmienky lebo ked tam teraz je vacsinu casu odstavena 79 jedna 70tka a dve 78 + plno os. aut a husta premavka je to tam celkom preplnene.
Reply on: ptyca #172002:
Je pravda, že 67 sa zaplní zvyčajne až od Dudvážskej, ale aj tak mi nepríde presmerovanie 79 zrovna najlepšie, jedine že by bola časť spojov ukončená skôr napr. na Vinohradníckej. Tieto spoje by som ale aj tak radšej viedol ako samostatnú linku, čiže napr. 67 by mala posilové spoje v úseku "Vinohradnícka - Čiližská," aby nebola tá 79 zbytočne komplikovaná. Celý problém je ale v tom, že tú linku nie je na Podunajskej bráne kde otočiť a preto sa tam (zatiaľ) nemôže predĺžiť 67 z Vinohradníckej (to by ju musela úplne vynechať) a preto som navrhoval aspoň dočasne predĺžiť 78 po Šamorínskej, ale ak by sa nejako poriešila Vinohradnícka, tak by sa tam rovno mohla predĺžiť aj 67. Najlepšie však asi bude počkať, kým sa bude môcť 67 predĺžiť a otočiť na Podunajskej bráne.
Reply on: ptyca #172002:
My nevyriešime nič, sú kompetentný a lepšie platený ľudia, ktorý nevyužívajú MHD ale snažia sa robiť naoko niečo - informácie aby ľudí prilákali do mhd no skôr z mhd naspäť do áut 😆😆😆
Reply on: Urbanway 2423 #172001:
Nestratili len by museli prestupit. Mimochodom cestujem 67 pomerne casto z Vinohradnickej do Ruzinova a minimum ludi ide celu trasu 90perc. ludi zo spominanych zastavok vystupuje na Hronskej a Dudvazskej. Aky ma zmysel docasne predlzovat 78 a potom predlzit 67 tak nech sa rovono predlzi 67. O co jednoduchsie je predlzit 78 oproti 67? Ja som navrhol to predlzenie 78 lebo ma atraktivnejsi interval ako 67. Hlavne teraz cez weekendy ked 67 osekali na dva spoje za hodinu.
Reply on: ptyca #172000:
V takom prípade by ale zase Nákupná, Korytnická a Bodrocká stratili spojenie z Ružinovom, čo by nebolo veľmi dobré. 79 by som osobne nechal len pre obsluhu Lieskovca a nerobil z nej v PB nosnú linku (67 je pre určitú časť PB nosná). To predĺženie 78 na Podunajskú bránu malo byť len dočasné riešenie, kým sa nepodarí predĺžiť 67 z Vinohradníckej na Podunajskú bránu, potom by sa 78 mohla opäť skrátiť a preto by som radšej 67 nerušil. 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #171992:
Tak potom by nebolo zle tu 78 predlzit na Pod. branu cez Vinohradnicku a 79 nech obsluzi Nakupnu , Korytnicku a Bpdrocku moze koncit opat na Cilizskej a nebude stat v ziadnej zapche. A 67 sa moze zrusit a 79 moze chodit castejsie ked sa tam prida jeden voz.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.