A nešlo by postaviť spojku z Karpatskej na Šancovú, trolejbusy otočiť na Hl. st. a naspäť ich viesť po Štefanovičovej, z ktorej by odbočili na Žilinskú? V takomto prípade by musel byť na križovatke Štefanovičova x Žilinská nejaký predsignál, aby mohli trolejbusy odbočiť doľava na Žilinskú.
Pre Bratislavu by sa zišli obojsmerné trolejbusy... stačila by len slučka pri Ymce, aby sa vrátil do správneho smeru a 203 by mohla jazdiť ostrovne Karpatská - Koliba a Búdková - Kozia
Ono je to ešte horšie, keďže Beskydská je jednosmerná od Čajakovej ku Karpatskej aj k Šancovej. Lenže dve odbočenia do križovatky Karpatská - Šancová, to už je pre BA úplné sci-fi. To už by sa skôr dali integrovať spojky do/zo Šancovej smer SAV (je tam aj lepoší uhol odbočenia) a otáčať na Hauptbahnhofe.
Keďže Beskydská je jednosmerná od Čajakovej vždy na inú stranu, znamenalo by to smer a ešte si vybrať medzi ostrým odbočewním z Beskydskej na Šancovú alebo ostrým odbočenie doľava zo Šancovej na Beskydskú. A ešte sa obávam, že do križovatky Šancová x Žilinská x Karpatská integrovať spojku Šancová - Karpatská v ľubovoľnom smere by bolo nad projektantské schopnosti Deltesu, inštalačné schopnosti Elzy a údržbárske schopnosti Steam Pipeline Maintenance Division of Prešporok Transit Authority.
Len by tam trebalo riešiť aj smerovanie jednosmerky, pretože Beskydská je jednosmerná v smere ku Karpatskej a nie naopak. Jendoduchšia by bola obojsmerná stopa Karpatská-Šancová (z Karpatskej sa dá odbočiť vľavo) s obratom je Jelačičovej
Ideálne by bolo, keby sa urobila manipulačná slučka cez Beskydskú a Šancovú. Koliba by tak bola vyriešená. A na Karpatskej/Žilinskej sa dá prestúpiť na veľa smerov.
To po novom bude lepšie zakaždým keď si kvé aňón prdne na internetoch nechať drátolezcov na platenej prekážke v práci a smradobusákov platiť navyše?
Nekúpi sa aj špeciálne na to určená flotila vybavená pluhmi so žinenkami na jemné rozrážanie davu?
nie. samotni protestujuci zamerne organizovali mensie skupinky, aby nalakali na seba policajtov a takto ich nemohli zoskupit. niektori ucastnici su tak tupi, ze sa tym este pochvalia v taxiku ... takze zvukovy zaznam aj s kontaktom na zakaznicku uz putoval na policiu ... p.s. na vozidle mam uvedene, ze priestor je monitorovany.
Výborne, takže keď sa bude diať nejaká neprávoť tebe osobne, tiž povieš hliadke, aby nezasahovala hneď, ale až keď sa útočník unaví a kumpáni mu odídu?
Ešte by som si dovolil uviesť, že nie je pravda, že polícia sa nesnažila uvoľniť premávku. Pokusy boli. Kadejakým dostálom a šeligom doporučujem, aby aj naďalej pokračovali v opľúvaní policajtov, aby politici stratili aj posledné zbytky vážnosti, ktoré ešte majú medzi členmi policajného zboru.
Na križovatku Jánska × Slobody postavili policajtov ako volavky, aby odlákali dav od Hodžovho. Tam potom iná skupina začala zvyšky blokády vytláčať. Myslím, že to bolo rozumné počkať, kým bude dav menší a unavenejší.
Zábery zo začiatku blokády Hodžovo.
Na prvých záberoch smerom do podjazdu stojí 3006 až za kĺbakom, ku prekríženiu cesty prišlo zrejme niekedy v čase 27:40.
(Vtedy niekedy som prišiel pozrieť ja, smerom od Kollárka. Vyzeralo to, že vtedy sa s vodičom a dispečermi ešte vyjednávalo o ponechaní vozidla v takej polohe. Jeden vyjednávač tam ubezpečoval, že vozidlu sa nič nestane a ukľudňoval vodiča a iní jačali, že voz tam ostane. ) https://youtu.be/CF-Gj93-S6A
Však keď mu to bolo umožnené, tak sa tam potom normálne otočil. Ono nie je zrovna bezpečné otáčať sa, keď ti z každej strany niekto trieska do autobusu a keď výnimočne netrieska, tak sa o neho opiera.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Urbanway 2423