Podstatou 192 nie je obsluha Tesca Lamač, takže 92 by ho kľudne mohla vynechať aj v sedle.
Spojenie Petržalka - Lamač/Bory je však podľa mňa v sedle dostatočne zabezpečené kombináciou 192 + 21/30+37, ktoré jazdia v celkom slušnom intervale a preto premáva 192 len po Tesco Lamač, keďže nie je nutné, aby premávala až po VW. Výhľadovo by však mohlo mať zmysel, ak by 92 končila v sedle v Boroch (cez špičku by tadiaľ 92 prechádzala cestou do VW) , čím by zlepšila dostupnosť Borov.
Keď už tu tak o tom rozprávate, prečo L192 chodí len po Tesco Lamač, resp. prečo na poludnie nepremáva L92? I keď vtedy nie je smena vo VW, mohla by slúžiť obyvateľom Lamača alebo ľuďom idúcich do Bory Mall. A aby sa nepovedalo, mohla by zachádzať ku Tescu Lamač ako L37 (v smere do Lamača), L63 a L130.
78 nejazdí cez víkendy preto, lebo k nej existujú dostačujúce alternatívy s dostatočnou kapacitou (radiálnych liniek z Ružinova a PB je dosť), aj keď je pravda, že by sa možno (v nejakej pozmenenej trase, ktorá by mohla nahradiť 67) uživila aj cez víkendy, určite však nie v hodinovom intervale, ktorý je pre väčšinu cestujúcich nepoužiteľný. Lepší adept na víkendovú prevádzku by podľa mňa bola 75, ku ktorej zas až toľko alternatív neexistuje, resp. majú zlý interval a ťažšie sa medzi nimi prestupuje (priame tangenciálne spojenie Vrakune a Vinohradov okrem 75 v podstate neexistuje).
Kde vlastne tá údržba klimatizácií viazne? Nie sú diely, alebo ľudia, čo by to opravili, veď oprava klimatizácie by mala byť otázka dní, maximálne týždňov, nie mesiaca?
Ako by povedal Šalamún v tejto diskusii, nerozhorčuj sa, veď vieš aké je to ťažké vo verejnej správe. Musíme to teda tolerovať a byť vďační a klaňať sa za zdražené cestovné DPB, že sa unúvajú to opraviť.
darina
Ďakujem