Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Trammat #171373:
Preferencia je vypnuta, vytahy su vypnute, multifunkcne automaty su vypnute, vysypavanie kosov je vypnute, asi to maju na magistrate tiez v hlavach vypnute 🤐
Reply on: Trammat #171373:
Dúfam, že sa na nábreží dočkáme aj preferencie pre autobusy. Je fakt "radosť" stáť dvakrát pri Zuckermandli a po novom už aj na križovatke so Žižkovou.
Reply on: Trammat #171374:
Teraz ťahá dielňa 4905 cez Krčace smer KV, zrejme to bol on.
Aktuálne zdržanie liniek 20, 83 a 84 na Harmincovej v smere do Dúbravky cca 15 - 20 minút. Dôvodom je odstavený autobus na zastávke Lipského.
Reply on: mirec240 #171372:
Preferencia je zatiaľ vypnutá.
Reply on: TeBeCe #171370:
Pred Lanfranconi sme električkou zastali na červenú tak že semafor bol asi v polovici električky. A keď som šiel v 29 tak vodič pri Kráľovskom údolí zastavil síce pred semaforom ale na poslednú chvíľu... Inak nemala by byť všade preferencia električiek? Mal by byť umožnený ich plynulý prejazd a nie že stoja na každej druhej križovatke.
Reply on: yellowcaptcha #171363:
Čo sa ti nepáči? Páska vždy všetko opravila. Ak nie, tak bolo málo pásky. 😉
Na jurigovom a segnerovej uz funguju semafory, niektori (vratane tramvaji) jazdia na cervenu ako by tam neboli
Priamo v nástupnej zastávke pre linky 41, 61 a 74 na hlavnej stanici sa práve pokazil 2120.
Reply on: 3pa3ck3 #171367:
Nikto.
Reply on: Petto #171366:
Kto povedal, že trolejbusovú linku musí hradiť trolejbus?
Reply on: Viko #171365:
Klbove zalohy tbus boli vobec dakedy ? Kym sa napoji vobec na trat je problem. Jedine ak by bol asi ako ZV Cilizska inak ho nemas kde odstavit ( HS ani Cerveny most ani Rajska/Cintorinska volny platz na klbak nemaju )
Ach, čo máme nedostatok kĺbových záloh, že degeš sa môže vyskytnúť aj na 201? Nepoberať mimo špičky je super vizitka.
Reply on: HORVI #171356:
V tomto prípade nahrádzala ešte expresnejšiu linku S20 😉

Ale tiež si nemyslím, že bolo potrebné, aby 21 zachádzala na stanicu, benefit pre cestujúcich by bol zanedbateľný.
Reply on: FFF13 #171360:
Pche, kam sa hrabe na #4273 kde chýbajúci šróbik nahrádza šesť vrstiev elektrikárskej nelepiacej pásky v dvoch farbách.

Fotky zhruba z pred dvoch týždňov, ale pri pohlade na tie vrstvy pásky či stopy lepidla na obložení mi niečo hovorí, že jedinou zmenou ku ktorej mohlo prísť je, že bolo dolepenej viacej pásky.

(Ale zase nemal viečka od mlieka/ladového čaju cez tlačidlo núdzového otvárania dverí ako ten tvoj #2039 a aj ostatné tlačidlá mal myslím funkčné...)
Reply on: HORVI #171359:
Jasné, pošlime ďalšiu linku do zašľahanej hlavnej stanice, lebo tam je radosť jazdiť. Všetko prejazdné ako sa patrí, najmä piatky a nedele, zdržanie minimálne. 🤨
Reply on: HORVI #171359:
A z akeho dovodu by tam mala chodit ?
2039 si naplno užíva autentickú údržbu v DPB😂
Reply on: Urbanway 2423 #171358:
Bude sa ti to asi zdať divné, ale keď by mala L21 chodiť na Hl. st., tak by som ju rozdelil na dve linky: Linku 21 AS - VW (bez zachádzky na Hl. st.) a linku 22 Hl. st. - Pri Sandbergu.
Reply on: HORVI #171356:
Na druhej strane by však asi v prípade MU to 3-minútové meškanie stálo za cenu obsluhy Hl. st.. Keď mohla 21 minulý týždeň jazdiť pri MU cez Kramáre, tak aj teraz mohla jazdiť cez Hl. st., otázne je skôr to, koľko ľudí by sa do tej 21 ešte zmestilo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.