To áno ale aj na semafóroch bývajú nehody...
Odkedy je covid aút ubudlo postupne ale ubudlo... predtým boli zápchy v celom meste ráno teraz fakt málokde sú...
Zabudol si načo slúžia semafory. Nie na to, aby sa na nich čakalo, ale na to, aby sa na križovatke nenabúrali autá, alebo aby auto nezrazilo chodca.
Dúbravka má 35 000 obyvateľov. Tie semafory sú tam na tom, aby sa tu čo najmenej stávali (najlepšie nestávali) dopravné nehody. Tu ide o bezpečnosť obyvateľov, a stojí za to minútu počkať na semafore, ako keby tam ten semafor nebol nebodaj by tam nejaký obyvateľ zahynul.
Rozprávaš to tu, ako keby semafory boli len a len v Bratislave a nikde inde.
Opakujem ti to ešte raz: Semafory sú na to, aby sa zabránilo nehodám, ktorým sa dalo predísť.
Logika "veď už teraz stoja 3-krát, tak môžu aj štvrtý," podľa mňa nie je úplne najlepšia na podporu dopravy v meste (samozrejme niektoré semafory môže mať zmysel zapnúť). Predsa len aj MHD (najmä autobusy) by ďalšie semafory spomaľovali.
Keď ten čas dokážu stratiť na križovatke Repašského - Drobného - Saratovská, pri prechode pre chodcov za zastávkou Pri kríži (smer Karlovka), pri prechode pre chodcov pred zastávkou Drobného, na križovatke Alexyho - M. Sch. Trnavského - Saratovská, pri prechode pre chodcov pred zastávkou Švantnerova a na križovatke Harmincova - M. Sch. Trnavského, tak podľa mňa by už zvládli stáť aj na križovatke Hanulova - Bagarova - M. Sch. Trnavského.
Sám som Dúbravčan a hovorím, že okrem križovatky Hanulova - Bagarova - M. Sch. Trnavského by sa hodili semafory aj na križovatke Pri Kríži - Saratovská - Dúbravčícka. Za posledných šesť rokov bolo na križovatke Saratovská - Pri Kríži - Dúbravčícka zranených asi 100 ľudí, z dôvodu dopravnej nehody.
Problém v Dúbravke je ten, že niektoré semafory sú zbytočné a hodili by sa napríklad na tieto dve križovatky.
Uvediem príklad: Semafor pár metrov za zastávkou Pri Kríži (smer Karlovka) na Saratovskej ulici. Viem, že slúži pre ľudí, ktorí chcú ísť do OD Saratov severným vchodom, ale môžu prejsť okolo 150 metrov ďalej, a to dúfam nie je náročné pre nohy priemerného človeka.
Presne tak. Železničné priecestia sú spravidla zabezpečené výstražným zariadením a koľko kolízií sa na nich stane v priebehu roka? Sú toho plné internety a jútúby...
Problém bude naozaj niekde inde.
Ano dnes by sa nic nestalo ale denno denne by tam tisicky ludi zbytocne stracali kopec casu. Takze robit by sa s tym nieco malo ale zrejme na urovni autoskol...
Dúbravka by sa už mohla premenovať na Semafórovo. Odbočiť z Sch. Trnavského na Hanulovu musí vedieť zvládnuť bez semafora aj pologramotný vodič s 10 dioptriami. Ak chce človek plynule prejsť z jednej strany Dúbravky na druhú, tak musí ísť cez Trhovú, Landauovu a Ľuda Zúbka. Po hlavnej je to 1,2,3 brzda, 1,2,3 brzda. Alebo zaparkovať pri Rosničke a ísť električkou
Tu nejde o skúseného a neskúseného vodiča. Tu ide o to, že magistrát hl. mesta Bratislavy sľuboval semafory po dokončení DK radiály a nič sa nestalo. Stavme sa , že keby ta tie semafory boli, tak by sa dnes nič na tej križovatke nestalo.
Do riti, polroka tam na oranžovo blikajú tie semafory. Na čo sú? Asi na hovno. Potom sa stanú takéto nehody, len preto, že tie semafory nie sú zapnuté. Koľko nehôd bude musieť tu ešte byť, aby sa ľuďom, ktorí majú na zodpovednosti tieto semafory uráčilo spustiť tie semafory? Toto nie je prvá nehoda, ktorá sa tam stala, tak dočerta nech sa už s tým niečo robí!!!
Ma178rek
Odkedy je covid aút ubudlo postupne ale ubudlo... predtým boli zápchy v celom meste ráno teraz fakt málokde sú...