Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #170444:
+3 ZV vypravene
Reply on: FFF13 #170436:
Len v idealnom pripade ma 37/ako aj ine linky prestavky /ak nie su zapchy ked sa jazdi aj na otočku🤔 a 37 ma skutočne velky denny priebeh km .
Reply on: 3pa3ck3 #170446:
Preventívne vypravenie autobusov na 203 už bolo viac krát.
Reply on: Andy #170444:
Minimálne pri 212 bude primárnym dôvodom napäťová výluka (dokončovacie práce na Nivách), ale aj tak oceňujem, že konečne v DPB pochopili, že v takýchto prípadoch je lepšie preventívne rovno vypraviť autobusy ako potom narýchlo zháňať voľné ZV (chápem, že cez pracovné dni by sa to zrejme nedalo pokryť autobusmi)
Reply on: Infinity #170439:
Pri delených sa robia vyššie stupne údržby ako P2/KP, ktoré sa rozhodne nerobia každý deň. Takže na delených denne jazdia desiatky vozidiel (dnes už hádam menej, lebo delených ubúda), ktoré v medzidieli žiadnu údržbu nemajú.
Reply on: 3pa3ck3 #170438:
No minimálne sú na 203 , 207 a 212 dnes autobusy, a na 208 DG, aby sa dali odkloniť.
Reply on: 3pa3ck3 #170438:
Predpokladám že odklony bude operatívne korigovať dispečing DPB, podľa toho, kade budú bezmozgové hlavohrude hajlovať.
Tá americká škodovka 14Tr je už v Bratislave? Potom ju odvezú zas späť do Strašic.
Reply on: MatejBA #170435:
Napájané to je z traťových rozvodov. Ak zmluve (https://dpb.sk/sk/dokument/zmluva-o-dielo-142) rozumiem správne, tak "inštalácia" na Patrónke stála cca 16 tisíc a na Kollárku to malo stáť cca 32 tisíc, ale nie sú v tom zahrnuté samotné nabíjačky. Tuší niekto, koľko stáli tie?
Reply on: Mhr1 #170434:
a údržby?? na to sú tie delene
Pripravuje sa DPB nejako na zajtrajšie protesty?
Na svetelnej tabuli videný spoj 31 s cieľom Floriánske námestie
Reply on: Author #170433:
Ok, ked vynechám 37/1 ktorá robí ešte aj nočák o 0:30 tak možno by to šlo. Cesta z mostu do ZB a späť trvá dokopy 60 minút, potom je tam okrem rannej špičky vždy 20 min pauza pod mostom. Keď má vodič zákonnú prestávku po 4 hodinách tak aj viac. Naozaj by to nevyšlo alebo tu ide o to že by sa moc zaťažovala/využívala/... batéria?
Reply on: Urbanway 2423 #170429:
Myslim si, ze samotna fyzicka nabijacka je to najlacnejsie na tom celom - potiahnutie kablov (a elektriny) a rozkopanie okolia stoji viac. To uz mozno radsej postavit novu a hentu tam nechat.
Reply on: Author #170433:
Ale otázka bola na delené poradia, či? Či by sa stihli medzi 9.-14. nabiť na Hroboňke. Ak áno, tak by to naozaj dávalo zmysel na a-20,37. A ušetrili by sa zbytočné jazdy až do Krasňan.
Reply on: Machnac #170427:
Na výstavbu na Kollárku nedala STU súhlas, preto sa osadila inde.
Celodenné poradia 37 so 400-500 km výkonmi sú nevhodné pre elektrobusy.
Reply on: Machnac #170427:
Ja už dlho hovorím, že delené poradia "západných liniek" by sa mohli na medzidiel odstavovať na Hroboňovej, aby sa ušetrili vzkm. Elektrobusy z liniek 20 a 37 môžu ísť na medzidiel na Hroboňku a tam sa nabiť. Koľko vlastne trvá to nabíjanie? Stihli by sa cez medzidiel poriadne nabiť všetky?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.