Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes možné problémy v okolí Hlavnej stanice a Úradu vlády (predpokladám, že polícia nebude rozháňať protestujúcich za každú cenu, aj keď je otázne, koľko sa ich vlastne zíde)
Reply on: Urbanway 2423 #170145:
Tak z mojich skusenosti pred vylukou vacsina vystupovala pod Novym Mostom a na Safku z L4 (vzdy som si vedel po jednej z tychto zastavok sadnut, pricom na Chatamovi to byvalo telo na telo a nedalo sa dychat) a zacala naberat ludi od Kamenneho smer Polus 🙂

Keby nejazdila s 5 aj 9 cez tunel, 5 by sa "tesila" rovnakej naplnenosti ako samotna 4ka na nabrezi kvoli relacii D/KV - Kapucinska a potom zber na Raciansku.
Reply on: Adam3 #170144:
Myslím si, že je taká populárna aj preto, že spája obytné štvrte s bussiness štvrťami a je celkom rýchla, zatiaľ čo L5 spájala skôr iba obytné štvrte s centrom. Takisto k jej popularite prispieva aj to, že chodí cez nábrežie, kam ide viac ľudí, ako do tunela (L5 tu bola zase rýchlejšia). L4 mi príde ako taký spoj "odvšadiaľ všade" a preto je asi populárnejšia.
Reply on: Urbanway 2423 #170143:
Nehadam sa, je to mozne. Aj ked by ma zaujimalo kedy a kde to merali a ci na to nemalo vplyv aj vlacikovanie sa Dubravkou v preklade 2-6 kde L4 jazdila vzdy prva.
Reply on: Adam3 #170142:
L4 je viac využívaná ako L5, aj preto ju tuším nechali.
Reply on: Mhr1 #170135:
Vychadzal som z toho, ze L5 bola (podla mna) vzdy pre Dubravku hlavnejsia oproti L4. Aj ked sa 1. krat uvazovalo o prechode na 1-linkovy variant tak aj tu v diskusii to tak vela ludi kreslilo. Ze L5 je zaklad a k nej bude druha linka z Karlovky na nabrezie a Spitalsku. Koniec koncov aj pri 3-linkovom variante isli z Dubravky 2 linky cez tunel a iba 1 na nabrezie. Takze to, ze tu ostala prave L4 a nie L5 bolo pre mna docela prekvapenie.
Ale nemam to podlozene cislami a mozno by bolo na toto zaujimave urobit pre Dubravcanov anketu, ze ktoru linku by preferovali. Tiez uznacam, ze to spojenie pod most SNP je dolezite🙂
Reply on: 3pa3ck3 #170139:
Aha, totalne som zabudol ze na konci L8 jazdila az na NLS. Dakujem
Reply on: 3pa3ck3 #170137:
Ale veď cez NĽŠ by sa v PD točila e-8. No a cez víkend skrátka nič. Nemám dojem, že e-1 príde na Šafko z NĽŠ obsadená. Veď v tomto úseku sa tradične vozí vzduch.
Reply on: Andrej #170138:
Spojenie NĽŠ - Šafko by chýbalo iba cez víkendy, ak by L1 jazdila do Petržalky. V pracovné dni to rieši L8.

Presmerovanie L6 by riešilo spojenie Kapucínska - uzol SNP/Kamenné, avšak zrejme by sa stratila hlavná funkcia L6, odľahčenie L4 na trase Karlovka - Most SNP - Šafko (neviem, či by sa cestujúci dobrovoľne vozili naokolo bližšie)
Reply on: 3pa3ck3 #170137:
Nedalo by sa presmerovat L6 cez tunel a Namestie SNP na NLS? Karlovka by stale mala pripojenie na Safarikovo vdaka L4.
Reply on: Mhr1 #170136:
Nechýbal by potom spoj NĽŠ - Šafko (keďže zastávka pre L4 v tomto smere tak skoro nehrozí)?
Reply on: Andrej #170132:
Ako píše 3pa3ck3 - v takomto prípade by, samozrejme, e-9 išla tak, ako teraz, t.j. po Obchodnej a nie tak, ako pri poslednej verzii 2-linkového variantu. A e-8 cez Špitálsku. Potom by sa linkové vedenie cez víkend nemenilo, iné linkovanie v PD a v dňoch PP, samozrejme, nikto nechce. Petržalka by na tom "zarobila", lebo tá by mala aj v DPP dve linky - nevidím zmysluplné, aby sa e-1 v DPP skracovala po NĽŠ (čo by sa ušetrilo - 1 voz?). A čo sa týka spojenia Kapucínska - Kamenné nám. a naopak, toto spojenie bolo dôležité, keď e-4 nemala zastávku na Kamennom námestí. e-1 (kedysi) a e-9 (neskôr) boli jediným spojením z "dolného" centra do KV. Dnes je ale zastávka pre e-4 na Kamennom, takže spojenie odtiaľto do KV robí e-4.
Reply on: Adam3 #170130:
No toto tiež nie je ideálne riešenie. Keby išla e-9 do Dúbravky, musela by byť e-4 skrátená po Karlovu Ves. A to by zasa bola škoda, aby neexistoval ucelený priamy ťah rovno po nábreží. Lebo tu (našťastie) žiadny paralelný autobus nejde. A bývali - a-30 Dúbravka - Pod. Biskupice, alebo linka z Dev. Novej Vsi. Takže sa zdá, že je aj dopyt po priamom spojení Dúbravka - KV - nábrežie - most SNP. Tu električka nemá konkurenciu, bolo by škoda to narušiť.
Reply on: 3pa3ck3 #170133:
A je pravda, že by sa predĺžilo spojenie Karlovka - Špitálska (bolo by nutné ísť po nábreží)
Reply on: Andrej #170132:
L9 by jazdila po Obchodnej a L8 po Špitálskej. Rýchlejšie spojenie Karlovka - TrMy by ostalo zachované, taktiež dve linky Kamenné - TrMy. Chýbalo by akurát spojenie Kapucínska - Kamenné.
Reply on: Mhr1 #170126:
V 2-linkovom variante jazdila L9 cez Spitalsku. Keby sa vratil 2-linkovy variant cez pracovne dni a 1-linkovy variant cez volne dni, nemusela by L9 jazdit na odlisnych trasach? Alebo by sme poslali L5 cez Spitalsku?
Reply on: Ma178rek #170129:
Tá trať na Riazanskej by išla po ceste spolu s autami alebo sa zamýšľalo iné riešenie? Nestáli by potom električky pri Vive v zápche spolu s autami?
Reply on: Mhr1 #170126:
"2. Chýbanie e-5. Pri jednolinkovom variante táto linka nemôže existovať" Tu by stacilo aby dubravska linka isla cez tunel - Obchodnu a karloveska cez nabrezie - Spitalsku. Takze iba prehodit L4 a L9.
Reply on: Andy #170128:
hlavne chýba prepojenie radiál, keby bolo realizované cez Riaszanskú ako bolo v pláne 😃 tak priecestie Sliačska by sa dalo "obísť"

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.