Dnes ráno to bus 2412 na linke 66 zobral nejakou zvláštnou trasou. Stál na DK Ružinov, na Tomášikovej, na 100 % nešiel cez zastávky Solivarská, Bratislavská župa ani Drieňová a podľa virtuálnej tabule sa po chvíli zjavil na zastávke Trhovisko, odkiaľ pekne aj s cestujúcimi šiel späť na Domkársku.
Prečo sa vlastne chodí 151 pri ceste z Lopeníckej otáčať na to priecestie pri Bille a nejde zo Sliačskej hneď doľava? Nezdá sa mi to byť neprejazdné pre malý bus, veď kedysi tam na linke 48 jazdili klasické Karosy.
DN pri Vivo smer centrum
L4/7422 nedostala prednost od chodkyne na priechode, ktoru odhodilo ale vyzera, ze je ok, kazdopadne stoja elektricky v oboch smeroch (L4/7418 smer ZP)
a bude to asi na dlhsie
edit 17:06 prave prisiel dispecing
V križovatke na Predstaničnom nám. bol cca pred pol hodinou prestoj trolejbusov smerom na Račko z dôvodu poškodeného vedenia (odtrhnutého drôtu) pred krížením s električkou. Aktuálne by to už malo byť prejazdné.
Otocka pri OMV uz funkcna, pri Kaktusbiku sa na prechode cez trat lepi ta guma pre nevidiacich, docasne priecestie Borska takmer zrusene, v obratisku Karlovka stale odstavena elektricka a v Dubravke sa uz jazdi normalne ale dnes rano tam zo zvyku este dost aut vletelo do protismeru.
dnes ráno zlomený zberač, ak som dobre videl tuším 7507? na zastávke pekná cesta, okolo pol 6 ju už stiahli k vozovni. Medzitým fungovala X3 k vozovni Krasňany čo som videl.
Pred chvíľou som videl pri Blumentáli #7903 + #7904 ako idú do centra. Zaujímavé však bolo to, že v oboch vagónoch sedel vodič (pravdepodobne dielenský pracovník) a ovládal električku, vie niekto prečo musel byť vodič v oboch vozňoch?
TomJ