nie celkom úplne chápem tvoju reakciu. ja som reagoval, že niekto tu začal plakať, že stredoslováci a východniari sú leniví prísť pracovať do BA. tak som sa snažil vysvetliť, že dokopy ani nemajú dôvod sa tu trepať, lebo v konečnom dôsledku okrem toho že budú mať prácu, si finančne nepolepšia, lebo to čo dostanú viac na výplate, budú musieť vraziť napríklad práve do bývania.
Lebo realita je v BA v oblasti prenájmov teraz taká, že garzónky idú po 450-500 a viac eur, dvojizbáky 600+ trojizbáky 700+ atď.a uviedol som že je to vďaka nekompetentnosti riadenia mesta ktoré zaspalo dobu. a tú dobu zaspalo tak vo výstavbe bytov (áno zhejtite ma zase ale musíme si uvedomiť, že ak všetko necháme na developerov, zachvíľu budeme všetci hrdlačiť v práci iba na bývanie) ako aj v MHD atď, atď...
Proste sa ľuďom vo vedení mesta žilo, keď príjmy mesta iba rástli, a rástli a rástli a ani a snažiť nemuseli
Tam je evidentné, prečo to nie je zverejnené, ľudia mimo podniku k tomu nemajú čo mať prístup. Ale vedieť, ktoré poradie robí ktorý odchod, má zmysel aj pre (takmer) bežných cestujúcich - napríklad ak si zabudnem vec vo vozidle a viem odchod, alebo poradie, alebo konkrétny voz, viem tam prísť a pohľadať/spýtať sa vodiča bez nutnosti otravovať linku strát a nálezov a vysvetľovať im, ktorý voz hľadám. Alebo ak chcem z akéhokoľvek dôvodu ísť konkrétnym vozom.
Viete niekto o ďalšom osude 7602+7610? Kedysi sa hovorilo o tom, že 7602 by mohla byť ako pracovný voz a 7610 ako historická. Voz na nostalgické jazdy by sa hodil. To už padlo? Lebo by ich bola škoda, takto hnijú pod širákom na JD...
Zrejme klasika.. nezatiahnuta rucna a odpojenie elektroniky (teda aj vypnutie zastavkovej brzdy), kedze podla Volfice nieco opravoval v zadnej casti vozidla. Jeden by si myslel ze po tych dvoch nehodach v ostatnom case si na to budu vodici davat extra pozor.
Infinity