To že na linke 7 sū kachny je danė tým, že žiadne inė vozidlå už nie sū k dispozīcii. Nestraš s trojīčkou, nie je ani dostatok 32m sūprav a nieto žeby ešte spåjali trojīčky.
A aký máš návrh, aby vyjadrenie ohľadom nízkopodlažných električiek bolo všeobecne platné a dostatočne marketingovo príťažlivé? Vo všeobecnosti je pravda to, čo je napísané (tzn. každý druhý spoj je nízkopodlažný) a výnimky platia v takých časoch, že do štvrť hodiny niečo nízkopodlažné určite príde...
Ak nerátam dojazdy, dva vysokopodlažné spoje za sebou v Ružinove idú štrnásťkrát za deň.
Veď aj v CP vidíš , že v špičke je tam viac vysokopodlažných vozov.
Aj na L7 dávajú ráno kačice. Hlavne ,že pre slabú kapacitu sa tam testovala trojička..
FB DPB: traktor narazil niekde do elektrického stĺpu na Pražskej, SAV bez prúdu, chvíľu nechodili ani el. na Hl. ST,
aktuálne prestoj tbusov, 212 medzi Patrónkou a Hodžovým cez Hrad, z Hl. ST na Kramáre NAD.
Ešte sa vraciam k tomu, že na linkách e-1,4,9 je "každý druhý spoj nízkopodlažný". Problém je v tom, že to nie je pravda! Stačí sa pozrieť na výpravu: e-1 4 NP/5 K2; e-4 13 NP/15 2xT; e-9 10 NP/14 2xT. Takže to matematicky v Pdš nemôže byť každý druhý spoj a NP je zákonite menej. Dnes som išiel domov kúsok pešo okolo ružinovskej radiály a veruže som 3x videl ísť 2xT dve za sebou. Preto je vyššie uvedené vyjadrenie zavádzajúce. Rodič s kočíkom alebo invalida si povie - čert s tým, keď nepôjdem prvým spojom, tak druhým. Lenže v reále je to často, že až tretím... Viem, že v CP nie je miesto na ikonu invalidného vozíka, ale hrubé písmo (bold) na vyznačenie konkrétnych NP spojov by sa snáď zmestilo. Či je to problém? Viem, že sťažnosti sa píšu na stránku DP, ale viem aj to, že to tu mnohí z DP alebo magistrátu čítajú. Takže je to výzva pre nich, aby s tým niečo urobili.
Nejak veľa porúch za poslednú hodinu, 4049, 4268, 2215 (tá išla pomalým tempom na blikačkách do vozovne a spomaľovala premávku), na 83 som videl tiež ZV 4224 (ktorý ani vo výprave nie je).
IBBI