Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mirec240 #167748:
1 dobehla 7 na Nam. F. Liszta zo stanice a čakali spolu na voľno. Kráčal som povedľa nich zo stanice dole k Bajkom, tak sa tukli priamo pri mne. 😀
Reply on: Joyki #167745:
Na tú 7128 som čakal o zastávku ďalej... Podľa všetkého 7515 nedobrzdila, išli asi za sebou cez križovatku.
Našťastie nič vážne
Mám otázku k Tedomom. Tu na fóre sa o nich väčšina vyjadruje veľmi negatívne. Pýtam sa prečo, lebo ako cestujúci - laik môžem len konštatovať, že sú vnútorne usporiadané pomerne dobre, podľa mňa lepšie ako Citelisy alebo Urbanwaye. A pri jazde nepozorujem nič neštandardné. Tak čo je na nich zlé? Za toto mi, prosím, nedávajte ani + ani -, je to jednoducho len otázka na niekoho, kto tomu rozumie a kto mi to vie vysvetliť.
A ešte otázka k vozu 2114. Ako jediný z 3. série je odstavený. Prečo? Vážne poškodenie, porucha, nehoda?
Reply on: Mhr1 #167741:
Podľa virtuálky nie je vonku, veď na 9 ani nie je písaná.

Keď už píšem príspevok tak info - 7127 bez reklamy a pred zastávkou Úrad vlády smer STU zastali električky.
Práve teraz nabúral a 1ka do 7ky smerom dole zo stanice tesne pod križovatkou. 7 náhle nabrzdila, 1 dala magnet, ale nestihla zastaviť.
Priatelia, 7303+04 je naozaj vonku s cestujúcimi, alebo je to len skúšanie palubného počítača?
A ešte otázka k výprave T3P. Vypravované sú od polovice septembra na krasňanské poradia e-3/9, e-4 a e-7, ale oficiálne sú až na prvé 3 dvojice vedené vo vozovni Jurajov Dvor. Ako to teda je? Sú fyzicky na JD a jazdia na nich vodiči z JD, alebo si ich berú krasňanskí vodiči z JD, alebo sú dočasne v Krasňanoch?
Krútič kolieskom v 3902 radšej odíde z Koliby naprázdno v momente príchodu meškajúcej 203 z mesta než by mal brať nejakých cestujúcich... 👎
93/1 - 4914
95/2 - 4042
99/2 - 2352
Reply on: trolejbus6207 #167736:
podľa všetkého tam pôsobili ŠIROKÉ geopatogénne zóny 💀 💀 💀 💀 💀 💀 💀
Samozrejme, že tu malo byť dávno mimoúrovňové priecestie. Kúsok ďalej, až na úrovni konečnej električiek, aby sa konečne pretiahla električka popod trať, k nákupným centrám a na letisko. Ale namiesto toho tu ešte niekto stále blúzni o metre a my pritom nemáme peniaze ani na necelých 100 m podjazdu pod železnicou...
Reply on: danlo #167734:
Presne ten, čo súdruhovi z ŠTB odpustili pri kolaudácii BAUHAUS-u, lebo "sa kolauduje len etapa 1 a premostenie je súčasťou etapy 4", o ktorej sa vedelo, že nikdy nenastane 💀 💀 💀
Reply on: danlo #167734:
ten nasyp tam vznikol az neskor (a neviem preco ho developer prilahlych prevadzok nakoniec nemusel aj dobudovat), v casoch zaciatku vystavby v tejto lokalite ale par mesiacov fungovalo priecestie niekde cca v tych miestach ako som sem pastol (a malo aj svetelnu signalizaciu)
Reply on: si #167733:
ked sa na googli pozries zhora a posunies sa kus smerom von z centra, tak si mozes vsimnut zaslepeny nasyp pre buduce premostenie trate a napojenie na Hradsku
Reply on: fanatikmhd #167732:
volakedy uz hodne davno mi bolo povedane ze toto priecestie sa ma komplet zrusit a cesta zaslepit, ze nahradit by ho malo vyustenie galvaniho na hradsku niekde tu:
https://www.google.com/maps/@48.1598013,17.1839835,3a,75y,25.08h,81.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7nwQhb0w86tG9VEJvSo37g!2e0!7i13312!8i6656
a svojho casu tam nejaku chvilu dokonca aj priecestie bolo, ale potom sa na to akosi zabudlo....
Reply on: ufo #167729:
To máš pravdu, ideálne mimoúrovňové skrz rozsha dopravy jak na trati tak na ceste. Problém u tvojho popisovaného je, že používa krycie návestidlá, čo tu príliš praktický význam nemá. Tu by musela byť keď tak CSS ktorá bude aktívna skôr ako bude aktívne priecestie - teda zastavením áut začne vyprázdňovať priecestie skôr než sa samo aktivuje. Lenže to si reálne neviem predstaviť pri odchode z NM (od UNS je miesta dost, napriklad CSS sa aktivuje sucasne s priecestím pri Astronomickej, resp od krycieho návestidla na Letisko), ale od stanice by sa muselo ručne spúšťať - čo však môže mať skrz rôzne doby pobytu vlakov (od prechodu po stojaci, rôzne rýchlosti) veľmi neblahý vplyv na IAD (a vlastne aj MHD ktorá tam ostane s ňou trčať). Fakt je, že najlepšie by bolo to začať riešiť natrvalo mimoúrovňovo - zapušťať cestu od cintorína aj od súhvezdnej k priecestiu, krháč pod zemou, podliezť trať a nazad hore. Nakoľko sú výjazdy zo Slowackého aj z parkobisk blokované, cxa 100m pred priecestim zo všetkých strán cesta sa nijak nedelí - klesnutie a zvýšenie je realizvoateľné (trochu prudšie, ale ide to)
Tomuto to bolo vcelku jedno, čo mu zostalo na trati. Bola tam vôbec kolóna smerom k Avionu v tom čase?
Reply on: ufo #167729:
Tam malo byť už dávno mimoúrovňové križovanie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.